Székesfehérvár

Az Emerald Hostess Ügynökség befolyásos nemzetközi hostess ügynökség a luxus világ kiemelkedő területein.
Felkészült bámulatos hostesseink nemzetközi, multikulturális környezetben dolgoznak világhírű luxus áruházakban, fényűző hotelekben, Michelin-csillagos fine dining éttermekben, luxus rendezvényeken, eseményeken, … a világ pénzügyi és gazdasági központjaiban, gazdag nagyvárosaiban (London, New York City, Dubai, Róma, Párizs, …) és elragadó helyszínein (Caribbean, Neapolitan Riviera, Seychelles, Fiji, Cancun, …).

A hostess feladatok a rugalmas foglalkoztatás mellett kitűnő lehetőséget jelentenek a fiatal pályakezdőknek, az egyetemi tanulmányokat folytató hallgatóknak is. Az elsőrangú hostess munkáink alkalmasak felbecsülhetetlen, sokoldalú tapasztalatszerzésre és nemzetközi karrier elérésére. Az Emerald Hostess permanensen keress új, tehetséges jelenezőket a luxus piac vezető márkái, ügyfelei részére.

Az Emerald Hostess Ügynökség Székesfehérvár város és vonzáskörzetében (Veszprém, Dunaújváros, Mór, Sárbogárd, Siófok, …) keres tehetséges hosztesz jelentkezőket.
Jelentkezz, ha vonz a hostess munka, inspirál, elbűvöl és csábít a luxus piac (a high-end divat és szépség, a luxus vendéglátás, a rendezvények, …)!
Nagyszerű, látványos hostess munka lehetőségeket tudunk biztosítani a fiatal pálykezdőknek, egyetemistáknak és a főállású hostesseknek!

A hostess állások az legkeresettebb állások közé tartoznak, mert a foglalkoztatás általában nem igényel szakképzettséget (oklevél, bizonyítvány), szakmai tapasztalatot és szakmai előremenetelt (hard skills).
A hostess foglalkoztatás legfontosabb követelményei közé a soft skills (lágy, puha készségek) elemek tartoznak.
(egy konkrét munkakör betöltéséhez szükséges képességeket, készségeket és ismereteket két részre oszthatjuk – hard és soft elemekre).
A lágy elemek (soft skills) közé tartoznak többek között – a jó megjelenés, jó személyiségbeli tulajdonságok, a munkamorál, az érdeklődés, az attitűd, a motiváció, a jó problémamegoldó képesség, az együttműködésre való készség, érzelmi intelligencia, a szociális kompetenciák, … és még sok más.

A hostess munka világában a sikereket, a hostess eredményességét a soft skillek, a puha faktorok határozzák meg.

A legfontosabb soft skills elemek pld. a
* Jó megjelenés
A jó megjelenés ma már több mint fél siker. A külső, a mosoly, az öltözék már beszél szavak nélkül,
Minél rendezettebb és egységesebb a hostess megjelenése, annál pozitívabb benyomást kelt az ügyfélben.
A jó megjelenés fontos feltétele többek között az ápolt arc, a stílus, a viselkedés, a pozitív önkép, a harmonikus és igényes ruházat, …

A vizuális benyomás, meghatározza a hostessről kialakuló képet, A felmérések azt mutatják, hogy a jó megjelenésű hostess előnyt élvez a többiekkel szemben, sikeresebb az üzleti és a személyes életben is. A harmonikus, elegáns, ápolt külső megbízhatóságot sugároz, pozitív képet alakít ki az ügyfélben.

* Kommunikációs készség
A hostess munkában a fejlett kommunikációs készség rendkívül fontos, mert kiemelten fontos az első benyomás és az arra adott azonnali ügyfél válasz.
A jó kommunikációs készség segít az üzenetek tiszta és gyors értelmezésében és közvetítésében.
A hostessnek sokkal könnyebb a kapott üzeneteket megérteni és értelmezni.
A jó kommunikációs készséggel rendelkező hostess jobban megérti a non-verbális (beszéden kívüli) elemek jelentőségét, pld. az ügyfél mimikáját, gesztusait, testbeszédét és gyorsan képes azokra megnyugtatóan reagálni.

* Szervezőképesség
A hostess képes rövid reakcióidő alatt prioritásokat, fontossági sorrendeket állítani. Nagy leterhelés esetén is képes a határidőket, a körülményeket és a munkafolyamatokat harmonizálni és irányítani.

* Emocionális intelligencia
Érzelmi intelligencia, amely összefonódik a kommunikációs-, és integrációs készségekkel, képességekkel. A hostess képes az ügyfél viselkedését kedvezően befolyásolni, az ügyfélre kedvezően hatni, képes érzelmi alapú motivációra.

A soft skills elemek tanulhatók és fejleszthetők!
Számtalan könyv és soft skill tréning létezik, melyekkel finomíthatjuk, bővíthetjük készségeinket.

Fejlett lágy készségekkel lehet, hogy rendelkezel, de ha nem rendelkezel az se baj, ingyenes személyes vagy online tréningeinkkel segítünk a készségeid fejlesztésében, felkészítünk az igényes hostess feladatokra. Jelentkezz Emerald Hostessnek!

Ismerd meg a luxus piacot, a legigényesebb piacot
A luxus piac évi 5-7 százalékos növekedéssel töretlenül fejlődik.
A luxus piac egyik legfontosabb jellemzője, hogy nem árérzékeny – a vásárlói/fogyasztói döntéseket nem az ár határozza meg, hanem a kapott szolgáltatás színvonala, a bámulatos, felejthetetlen élmény határozza meg (a fogyasztó nem racionális döntést, hanem érzelmen alapuló döntést hoz).
A luxus világban a siker titka az ügyfél-elégedettség, a minél magasabb szintű egyedülálló, páratlan élmény, ügyfélélmény biztosítása.

* Hostess a luxus világban
A hostess munka ma már egy izgalmas és rendkívül érdekes szakma – a hostess személyes szolgáltatások a luxus piac exkluzív színvonalát emelik, hozzájárulnak az utolérhetetlen, rendkívüli ügyfél élményhez, az ügyfél-elégedettséghez.

A luxus piac a személyre szabott presztízs ügyféligények minél magasabb szintű kielégítése érdekében folyamatosan fejleszti a luxus környezetet
(pld. üzlet, hotel, étterem különleges belsőépítészeti megoldásai, …), az élmény szolgáltatásokat, a luxus kínálatot bővíti innovatív újdonságokkal, felhasználja az IT technológiát az eredményesebb ügyfél kapcsolatok kiépítése érdekében (internet, közösségi média, …).

A luxus világban felértékelődtek az igényes színvonalú face-to-face (szemtől-szembe) személyes kapcsolatok, a hostess és az ügyfél közötti interakciók, a kölcsönös egymásra hatáson alapuló, az egymás viselkedését (cselekedeteit) befolyásolni tudó kapcsolatok szerepe. A kizárólagos, egyedülálló és páratlan ügyfél élmények a személyes kontaktusok, a szimpátia, a személyes találkozások, az emberi és pszichológiai tényezők nélkül nem valósíthatóak meg.

A wow hatás – A lenyűgöző első benyomás
A face-to-face kapcsolatoknál a siker egyik legfontosabb kulcsa.
Meglátni és megítélni azt jelenti, hogy akár egy tized másodperc is elég, hogy véleményt alakítsunk ki a másik félről.
Az első benyomás sorsdöntő is lehet, a nagyszerű első benyomás kialakítása egy soha vissza nem térő lehetőség.
A jó első benyomás, a ragyogó pozitív kép kialakításához általában olyan tulajdonságok szükségesek, mint a vonzerő, a kedvesség, a megbízhatóság és a kompetencia.
A wow effect az ámulat és az öröm olyan pillanata, amelyben mindenki kedvét leli.
A wow pillanatban az Emerald hostess lebilincselő és különleges, az ügyfél egy felejthetetlen pillanatot, élményt él át.

Az első benyomás lényegét a hostess külső és belső tulajdonságai teremtik meg (kisugárzás, ideális szép arc, frizura, ápoltság, stílus, feltűnően jó megjelenés, mosoly, pozitív testbeszéd, természetesség, …).

A első benyomásra nincs második esélyed, de sokat tehetsz azért, hogy sikeres legyél ezen a területen is, hogy kedvező irányba változtasd a rólad kialakult összképet. A benyomáskeltés tanulható és fejleszthető!

Székesfehérvár egyetemi város, a városban az egyetem mellett számos középiskola is működik. A preferált felső és középfokú képzések (turizmus-vendéglátás, nemzetközi kapcsolatok, idegenforgalmi és szálloda, kommunikáció – angol, német, francia nyelv, …)

Az Emerald Hostess elsőrangú, színvonalú hostess munkákra keres fiatal pályakezdőket, egyetemi hallgatókat.
Székesfehérvár és környéke (Veszprém, Dunaújváros, Mór, Sárbogárd, Siófok, …) hostess keresési programunk kiemelt célpontja.
Jelentkezz! Az Emerald a rátermett jelentkezők részére a sikeres karrier eléréséhez ösztönzést és támogatást nyújt.

A luxus piacon felértékelődtek a személyre szabott, az ügyfél egyéni igényeihez leginkább illeszkedő szolgáltatások, az élményteremtő szolgáltatások.
Magasabb minőségű élményt biztosíthatunk pld. az ügyféllel kialakított személyes interakcióval. A sikeres hostess – ügyfél interakcióhoz a hostessnek rendelkeznie kell kifinomult készségekkel és képességekkel (jó kommunikáció, a társas élet ismerete, figyelem, empátia, … ).

Az Emerald Hostess megérti az ügyelek magas-szintű igényeit és elvárásait.
Felkészült és képzett hostesseink képesek a hostess feladatok elkötelezett, hatékony, szenvedélyes és motivált teljesítésére.
Az Emerald Hostess Ügynökség prémium minőségű hostess szolgáltatásával szinvonalat teremt, rugalmasan alkalmazkodik a luxus világ folyamatosan növekvő igényeihez. Csúcsminőségű hostess szolgáltatásainkkal képesek vagyunk egyedi, bámulatos élményt biztosítani.

Emerald Hostess munkák a luxus piacon
Emerald hostess rendelkezik a a luxus piac igényeinek megfelelő magasszintű készségekkel és kompetenciákkal!
Az Emerald Hostess Ügynökség elsőrangú, színvonalas, kifogástalan és emlékezetes hostess szolgáltatásokat nyújt a luxus szektorban működő ügyfelei részére.
Az Emerald Hostess képes felülmúlni az ügyfelei elvárásait. Proaktív, feltűnően jó megjelenésű hoszteszeink minden helyzetben képesek az ügyfél igények nemzetközi szintű teljesítésére.

Hostesseinek személyes kiválasztása során a hostess jelölt szakmai (hard skills) és a puha (soft skills) képességeit, készségeit felmérjük, a hostess kiválasztásánál fejlett HR módszerekre és ismeretekre is támaszkodunk. A szakmában sikeresen érvényesülni tudó hostess jelölteket keresünk, akik élni tudnak a presztízs lehetőséggel és alkalmasak a luxus szektor által megkívánt magas minőségű munka feltételeknek.

Az Emerald Hostess Ügynökség szolgáltatásai elérhetők a világ leggazdagabb divat városaiban, a luxus szektor következő területein
Hostess Állások és Munkakörök (további fontos információkat találsz az Információk illetve a Szolgáltatások menüpontban)

Luxus Áruházak és Márka Shopok
* Sales Representative / Sales Associate – Értékesítési Munkatárs; * Luxury Personal Shopper / Luxury Personal Shopping; * Promotional Hostess;
* Customer Service Assistant – Vevoszolgálati Asszisztens; * Sales Consultant / Sales Advisor – Értékesítési Tanácsadó, …

Luxus Szállodák
* Lounge Hostess / Executive Lounge Hostess / VIP Lounge Hostess; * Room Service Hostess; * Lobby Hostess; * Hospitality Assistant, …

Michelin-csillagos Éttermek – Fine Dining Éttermek
* Restaurant Hostess; * Fine Dining Hostess; * Welcome Hostess, …

Luxus Rendezvények és Események
* Trade Fair Hostess / Trade Show Hostess; * Event Hostess – Esemény Hostess; * Atmosphere Model / Hostess, …

Hostess Guided Tours – Personal Hostess
* Experience Hostess / Tour Hostess; * Personal Assistant; * Private Personal Shopper, …

Hogyan legyél sikeres hostess!

1. Jó megjelenés – Szépség – Vonzerő
Az első benyomás kialakítása egy soha vissza nem térő lehetőség.
Miért fontos az első benyomás és hogyan alakul ki és mennyire érezzük reálisan, hogy mit gondolhat rólunk a másik?
Az első benyomás az első és olykor egyetlen esélyünk rá, hogy kialakítsunk egy lebilincselően nagyszerű képet magunkról.

Az első benyomás egyszeri és megismételhetetlen.
Néhány másodperced van csak arra, hogy mennyire vonzónak vagy épp szimpatikusnak ítélnek meg.
Siker záloga a vonzó megjelenés.
A tudatos önismeret, hiteles és őszinte testbeszéd, stílusos öltözködés segítségével képes vagy arra, hogy a környezeted is azt a képet lássa rólad, amit te látsz vagy látni szeretnél magadról.

* Holdudvarhatás – a vonzó, elbűvölő megjelenés erőteljes hatása
Az ügyfél a hostess külső megjelenéséből von le következtetéseket a belső, személyes tulajdonságairól.

Képesek vagyunk egyetlen pozitív vagy negatív tulajdonság alapján a hostess többi tulajdonságira következtetni, és azokat valósnak vélni anélkül, hogy reálisan ismernénk a hostesst.
A magával ragadó szépség erőteljes hatásának a lényege – a kedvező külső, fizikai megjelenés (vonzó megjelenés, ideális arc, testalkat, viselkedés, testbeszéd, …) átterjed a hostess megítélésének más területeire is.

A bámulatos külső megjelenés és a belső tulajdonságok között tudattalanul kapcsolatot feltételezünk.
A vonzó fizikai megjelenésből kiindulva az ügyfél azt feltételezi a hostessről, hogy kedves, megbízható, segítőkész, intelligens, boldog, sikeres, …
Az ügyfél azt feltételezi, hogy a jó külsejű, vonzó arcvonásokkal rendelkező hostess kedvező személyiségvonásokkal is rendelkezik.

A fizikailag vonzónak tartott hostess csupán a megjelenése miatt kitüntetett bánásmódban részesül.
A szépség hatása alatt az ügyfél érzelmileg befolyásolt döntéseket hoz, ellentmondva a racionális tényeknek (a tények helyét az érzések veszik át).

Az első, és egyben meghatározó benyomást szinte lehetetlen kitörölni, visszafordítani vagy meg nem történtté tenni, és a hostessről kialakított kép adja meg a későbbi kapcsolat alaphangját is.

Meglátni és megítélni
Minél több idő van a hostess feltérképezésére, annál biztosabb lesz az ügyfél az első benyomásában. Ugyanakkor kutatási eredmények alapján néhány másodperc is elég, hogy véleményt alakítson ki a hostessről.
Az első benyomást befolyásoló két legfontosabb tényező a vonzerő és a megbízhatóság – az hogy milyennek ítéli meg az ügyfél a hostesst függ a saját tapasztalataitól, az emberismeretétől, a hangulatától, de még a hasonlóságoktól is.

* Sztereotípiák és a Hostess
Általános emberi szokás, hogy egy másik személy teljes személyiségére, egyetlen pozitív vagy negatív tulajdonsága alapján következtetünk. (pld. ha valaki mosolyog ránk az biztos kedves, ami szép az jó, …)

A szépség, a külső megjelenés és a belső tulajdonságok között kapcsolatot feltételezünk.
A vonzóbb hostess társadalmi előnyt is élvez – a sztereotip gondolkozásunk miatt pozitív tulajdonságokat társítunk a szépséghez.
Feltételezzük a vonzóbb hostessről, hogy megbízhatóbb, kevesebbet hibázik és jobban kezeli a társas helyzeteket.
A vonzó hostesst sikeresebbnek, népszerűbbnek és pozitívabbnak ítéljük meg.

* A jó, bámulatos megjelenés fél siker.
Ha a külsőd hitelesen tükrözi a személyiségedet, akkor a környezeted is téged fognak látni!
A megjelenésed az teszi tökéletessé, ha jól érzed magad a bőrödben.

A jó, megjelenés napjainkban minden eddiginél jobban számít!
A modern nő számára a káprázatos megjelenés kulcsfontosságú, és aki erre odafigyel, az sikeresebb lesz az életben.
A siker kisugárzásához lenyűgözően jól kell kinézni.

A személyiség varázsa
A stílus több, mint elegáns ruházat, jó smink és tökéletes frizura. A ruha és viselője egységét is jelenti, a viselés módját, a megfelelő fellépést, a modort és a beszédstílust. A stílusnak alapvető feltétele az egyediség, a személyiség és a ruházat összhangja, vagyis az én varázsa.
Használd inspirációnak az ideálok, a női stílusikonok vonzerejét, de ne hasonmás akarj lenni, hanem magadban találd meg a szépet.

A vonzó hostess sikeres
Hozd ki a lehető legtöbbet a csodálatos külsődből, ha a sikeresnek szeretnél látszani a külvilág számára.
Az emberek első benyomása a fizikai megjelenésből, a nem verbális kommunikációból és a nyílt viselkedésből tevődik össze.
Hívd fel jobban a figyelmet azokra a testrészeidre, amelyeket különlegesnek, lenyűgözőnek tartasz.
A testbeszéd pillanatnyi bepillantást nyújt a hangulatodba és érzelmeidbe. Figyelj oda, mit sugallsz a mozdulataiddal.

Szerepet játszik a megítélésben a környezetükből kiugró, figyelemfelkeltő jelek.

* Vonzerő – Szépség
Érezd magad gyönyörűnek!
Az egyik legfontosabb vonzerő, amely minden kultúrában megtalálható: a szimmetria.
Egy női arcot annál szebbnek látunk, minél nőiesebb.
Igazán szép akkor vagy, ha saját magadat te is annak érzed. Ehhez pedig kellő öntudat, önismeret és önbizalom szükséges.
A szép akkor vonzó igazán, ha őszinte, természetes és valóságos.

Szeress nő lenni, és élvezd ennek minden pillanatát. Viselkedj mindig nőként, még a legkeményebb pillanatokban is.
Legyél hiteles – add mindig önmagad. Legyél tisztában az előnyös tulajdonságaiddal és a hibáiddal is, fogadd el őket és javíts rajtuk.
Hozd ki magadból a legjobbat, hangsúlyozd a kitűnő előnyeidet!
Élj magaddal teljes összhangban – teremts tökéletes egységet a test, a lélek és a szellem között.
Sugározz nőiességet – a vonzó nő melegséget áraszt. Egyszerűen jó a közelében lenni.

Mosolyogj!
Egy mosoly többet mond minden szónál, de a testbeszéd összes többi eleménél is.
Ha a környezeted azt látja, hogy mosolyogsz, úgy értelmezi majd, hogy jól érzed magad és nem okoz gondot számodra az adott helyzet.
Humor és életöröm
Homorérzék, a közös nevetés a bizalom, a felszabadultság fontos jele – fejlett önismeretet jelent, ha tudsz saját magadon is nevetni.
Legyél szórakoztató szinte minden szituációban. Mutasd ki érzelmeidet természetes mosolygással és vidámsággal.
Légy kezdeményező és érdeklődő!
Az életerő, a sugárzó életkedv mindig nagyon csábító.

* A kulcs kérdés,
hogyan alakíts ki egy olyan megjelenést, amely pozitív hatással van önbizalmadra és ellenállhatatlan hatással van a környezetedre.
A külső megjelenés egyes alkotóelemei
A sikerességgel társított fizikai jegyek (divatos öltözködés, ápoltság, jó frizura, járás, tekintet, …).

1. Ápoltság = megbízhatóság
Az első benyomás összetevői a látvány, a hanghordozás, a kézfogás és az illat. Ha hostess ápolt és elegáns, az ügyfél hajlamosabb azt feltételezni róla, hogy intelligens, kellemes és megbízható személyiség.
2. Légy hű önmagadhoz
(mindenki másmilyen akar lenni, mint amilyennek megszületett)
Maradj hiteles – ha a megjelenésed nincs összhangban a személyiségeddel, kényelmetlenül fogod érezni magad, könnyen kieshetsz a szerepedből és nem leszel szimpatikus, nem leszel képes a felejthetetlen bámulatos hatás közvetítésére.
3. Harmonikus Testkép
A tested személyiséged első, külsődleges, de leglátványosabb megnyilvánulása, érvényre jutása.
A testkép a test tudatos megjelenítése, reprezentációja.
A testkép és a testkép reprezentációk magukon hordozzák a testedhez fűződő érzelmi attitűdöket (beállítódásokat) és sokféle módon hagynak lenyomatot rajta.

A női test (ideális női test, vonzó női test, ideális testalkat, …) még soha nem volt ennyire a figyelem középpontjában (reklámok világa, digitális média, internet, …) mint a mai világban, ezért érdemes is figyelned rá – csak épp más szemmel.
Nem létezik a mindenki számára tökéletes női test, mindenkinek más a szép. Nem véletlen, hogy a világ különböző helyein az ideál nagyon is eltérő.

Neked milyen testalkatod van, és miért fontos, hogy tisztában legyél a saját a testalkatoddal.
A testtípus egy olyan öröklött adottság, mely meghatározza a magasságot, a csontozatot, a váll, a mell, a derék, a csípő arányait, …
A női testalkatok nagyon változatosak, ismerd meg, hogy milyen jellemzők határozzák meg a megjelenésedet, a test-tipusod meghatározó adottságait.

A saját testtípusod alapos megismerésével nagyon sokat tudsz javítani a külsődön.
Nagyszerű ruha összeállításokat kreálhatsz, kiemelve az erősségeidet, a tested legszebb részeit. Válaszd az adottságaidnak tökéletesen megfelelő, legelőnyösebb ruha fazonokat.
4. Öltözködés Az elegancia a személyiség varázsa, amit a ruha kiegészít (Ralph Lauren).
Nem a ruha teszi az embert, de a külsőd jelentős mértékben befolyásolja a jó benyomást.
A ruhád, az öltözéked a személyiséged névjegye is.
A stílusos megjelenés – a ruházat és a személyiség egységét és harmóniáját sugározza a környezet felé.

Az igényes és esztétikus megjelenés az öltözködéssel kezdődik. A jól összeválogatott ruhadarabok a külvilág számára profizmust sugallnak, viselőjük pedig ezzel egy időben magabiztosabbnak is érzi magát.
Nincs új a nap alatt, az öltözködés tekintetében az igényes öltözködés alapjai a mai napig is a klasszikus alapdarabok, melyek segítségével a napszaktól és az eseménytől függetlenül az év bármely napján tökéletes alapot adhatsz külsődnek.
A gondosan összeválogatott ruhadarabok pozitívan befolyásolják teljesítményedet is.

Sziluett – A ruha körvonala (árnykép, valaminek a körvonala)
A sziluett a legelső és legfontosabb építőköve egy ruhának, egy szettnek, egy összhatásnak.
A divatban is használatos a sziluett kifejezés, a ruhák formáját egy-egy betűhöz hasonlítják (I,H, A, X, V, …).

Saját testalkatodhoz igazítsd a ruha sziluettet (a test-tipusok nem egyformák, van akinél több forma is előnyös, másoknál ez kevesebb lehet.
A kiválasztott előnyös sziluettre építsd fel a megjelenést, a következő elemek azonban lényeges hatással vannak az összképre pld.
Anyag – a ruhaanyag (az anyag túl vastag), Mintavilág – az anyag mintavilága (a mintavilág erősít, vagy elnyom), A ruha hossza, mérete, bősége (szűk, vagy bő a ruha), Stílus – a ruha stílusa (a stílus nem illeszkedik a személyiséghez).

A ruha már a vállfán elárulja jellemének, küllemének, karakterének a 90%-át – a maradék 10% a próbafülkében derül ki.
Ruha vásárlás során figyelj a sziluettre, a belső struktúrákra (derékvonal, dekoltázs,…) a dekorációra (csipke, díszek,hímzés, …) az anyag- és színvilágra (látványos szín, minta, …) is.

A színek befolyásoló szerepe
Figyelj a színekre, hogy mit közvetítenek és a színharmóniára, a tökéletes összképre!
A ruhád színe hatással van a hangulatodra, valamint azt is elárulhatja, hogy milyen a jellemed.
Mit jelentenek a színek és mit sugároz a ruha színe a környezeted felé

* Fehér szín
Az egyszerűség, a kifinomultság és a tisztaság jelképe. A test pozitívan reagál a fehér színre, ugyanis a fehér szín magába foglalja az összes színt.
Ha kedvenc színed a fehér, akkor mindenben a kiválóságot és tökéletességet keresed.
* Narancssárga szín
Bátran viselheted, ha energiára, önbizalomra és életkedvre van szükséged. A narancssárga színt kedvelők vidámak, optimisták és gyengédek.
A narancssárga színű ruha büszkeséget, önérzetet, segítőkészséget, ambíciót, kreativitást és életerőt sugároz.
* Kék szín
Jelentése bölcsesség, türelem, igazság, bizalom, tekintély, békesség és csendesség. A kék szín az őszinteség, a megbízhatóság és az érzékenység.
A kék szín tudat alatt segít igazán őszinte reakciókat kiváltani az ügyfélből.
* Sárga szín
Sárga ruhával jókedvet, tettrekészséget és felszabadultságot sugárzol. A citromsárga az öröm, a boldogság, az eredetiség és a türelem jelképe.
* Piros, Vörös szín
A piros színt kedvelők kreatívak, dinamikusak, kezdeményezőek és fizikailag is aktívak.
A vörös színnel érzelmi hatást tudsz kiváltani, önbizalom növelőként nagyon hatásos szín, ha szeretnéd, hogy mindenki rád figyeljen.
A vörös szín szoros összefüggésben van libidóval, az összhatás kialakításakor erre mindenképpen figyelned kell.
* Lila szín
Az önzetlenség, a méltóság, a béke, az uralkodás és a felfedezések jelképe. Lila szettel a luxust, a szellemet, a királyi tartást és a misztikus vonásokat hangsúlyozzuk. A lila színt kedvelők gyakran művészek, vagy művészeti szervezők, érzelemdúsak, kreatívak, kicsapongó lelki világuk van.

Érezd magad vonzónak!
Te magad is le tudod írni, hogy milyen az a megjelenés, amire gondolkodás nélkül meg tudod állapítani, hogy vonzalmat kelt.
Vonzza a tekintetet, biztonságot és harmóniát sugároz a környezetében. De megmagyarázni tulajdonképpen nem tudod.

A varázslatosan jó megjelenés tanulható és fejleszthető!

2. Figyelem és Hallgatás
A hallgatás és a meghallgatás képességének lényeges szerepe van a sikeres hostess karrierben.

Az ügyfél mélyebb megértése érdekében hallgasd őt aktívan.
Ahhoz hogy az ügyfél azt érezze, hogy értékeled őt és a tapasztalatait, elengedhetetlen, hogy jobban értsd meg azt, amit mond.
Ebben a helyzetben a figyelmed tudatos és aprólékos irányítására és valódi meghallgatásra van szükség.

A hostess jól tud hallgatni, pontosabban kifejezve meghallgatni.
A jó hallgató képes arra, hogy szabad, megengedő-elfogadó, meleg légkört teremtsen, amelyben az emberek nyugodtan kibeszélik magukat, mert nem éreznek semmilyen fenyegetést, kritikus elutasítást vagy ellenséges attitűdöt.

* Passzív hallgatás (csend)
Az ügyfél őszinte elfogadásának olyan nem verbális jelzése, amely arra bátorítja őt, hogy egyre többet osszon meg a hostessel az éppen aktuális kérdéseiről, problémájáról.

A hallgatás szinjei
* A legfigyelmetlenebb (szétszort) hallgatás, amikor a hostess hallja az ügyfél hangját és egyszerűen csak észleli, hogy beszél.
Ezen szinten, a hostess nem igazán figyel a beszélő ügyfélre, valószínűleg emlékezni sem fog arra, amit mondott.

* Aktív hallgatás – Értő figyelem
Az aktívan hallgató hostess kiragadja a beszédből a lényeget, felismeri az ügyfél érzéseit. Nem azt hallja, amit hallani akar, hanem azt, amit az ügyfél ténylegesen mond, vagy amit ki sem mond, de érez vagy gondol. Figyelj az ügyfél beszédére a legpontosabban, a legérzékenyebben, szinte helyezd át magad a beszélő ügyfél lelkébe!

A hostess a beszéddel eléri az ügyfelet, a hallgatással el is fogadja és szinte meg is érinti – így együttesen létrejön az a minőségi kommunikáció, ami minden kapcsolat alapja! Az aktív hallgatás során a hostess arra törekszik, hogy mind az átadni kívánt tartalmat, mind a hozzá kapcsolódó érzéseket, gondolatokat is megértse.
A hostess helyesen alkalmazott testbeszéde segít megteremteni az elfogadás, a bizalom és a megértés harmonikus légkörét.
A szemkontaktus, a gesztusok, a barátságos hangszín, a nyílt testtartás mind azt üzeni a beszélőnek, hogy bátran beszélhet, biztonságban van.

Az aktív hallgatás kulcsa
Átlagosan kb. 100-200 szót tudunk kimondani percenként, míg a gondolkodási és hallgatási sebességünk ennek többszöröse (500 szó/perc).
A hostess így képes rá, hogy gondolatban megelőzze a beszélő ügyfelet, értelmezze az elmondottakat, gondolatban összegezze a hallottakat, és képes megérteni és értelmezni a beszélő ügyfél nem verbális üzeneteit (mimika, gesztusok, vokális jelek, … testbeszéd).

Empátiával hallgatni
A hostess tud a sorok között is olvasni, azaz gesztusokból, elhallgatásokból, szövegösszefüggésekből következtetéseket levonni, információkat megfejteni, azaz mintegy kitölteni a beszélő ügyfél által hagyott fehér foltokat, meghallani azt is, amit a beszélő szándékosan hagyott homályban.

Az empátia, az empátiás készség fontos és szükséges feltétele az aktív hallgatás képességnek.
Felszabadító érzés és megkönnyebbülés az ügyfél számára, ha megértik és elismerik, elfogadják az érzéseit. Pusztán attól az érzéstől, hogy megértik
kiegyensúlyozottabb lesz.

Az aktív hallgatás során a hostess részt vesz a beszélgetésben, de a fókusz mégis a beszélő ügyfélen marad (nem vagyok csöndben, mégis figyelmesen hallgatok).
Az aktív hallgatás teljes figyelmet vár el a hostess részéről. Ebben a helyzetben a hostess elérhető és minden szinten nyitott – nincs prekoncepció, semmi feltételezés, semmi téves következtetés.
Az aktív hallgatás és értő figyelem nem csupán egy egyszerű meghallgatást jelent, hanem egy nagyon erős pozitív megerősítést is.

Meg kell tanulni jól hallgatni, hogy az ügyfél azt érezze, hogy a hostess érti amit mond – ez az önértékelését is növeli, hiszen akit meghallgatnak, az értékesebbnek érzi magát.
Az aktív hallgatás során a küldő és a fogadó (hostess/ügyfél) aktívak és nyitottak egymás felé.
A fogadó ismétléssel jelzi az elmondottak megértését a küldő felé, így kizárhatóak a félreértések és bizalmat épít.

Az aktív hallgatás megerősítő üzenetei
* Visszatükrözés
A hostess elismételi az ügyfél által mondott dolgot, lehetőleg az ügyfél szavaival. Az ilyen visszatükrözés valóban azt sugallja az ügyfélnek, hogy a hostess figyel rá, érti őt és érdekli amit mond. A hostessnek is segít együttérezni és megérteni a problémát.
* Újrafogalmazás
Különbözik a visszatükrözéstől, mert a hostess nem az ügyfél szavait ismétli meg, hanem átfogalmazza azokat.
Az újrafogalmazás arra készteti a hallgatót, hogy lelassítson és meghallja, amit a beszélő mond. Biztosítja mind a hallgató, mind a beszélő számára, hogy megértették az érzéseit, gondolatait, azt amit át szeretett volna adni.

* Elfogadás nyelve
A hostess képes őszinte elfogadás érzékeltetésére és kinyilvánítására.
Az elfogadás nyelve nyitottá és felszabadulttá teszi az ügyfelet, így számára az érzelmek és problémák közlése is könnyebbé válik.

Az elfogadás nyelve tulajdonképpen eszköz az őszinte elfogadás érzékeltetésére, kinyilvánítására.
Eredményes és célravezető, mert az ügyfél számára lehetővé teszi a saját értékeinek a megismerését, végső soron önmaga elfogadását, megbecsülését és szeretetét is.
Szavak nélküli elfogadás – az elfogadás kifejezhető testbeszéddel, gesztusokkal, arckifejezéssel vagy más pozitív viselkedésmóddal.

3. Hatékony kommunikáció
A hatékony kommunikáció amellett, hogy nagyszerű lehetőséget kínál saját gondolataid átadására és az ügyfél mélyreható megértésére, megismerésére, alkalmas a kapcsolataid fejlesztésére is.

Igen sok tényező befolyásolja azt, hogy egy kommunikációs folyamat eléri-e a célját vagy sem.

Fejlett a kommunikációs képességed, ha az ügyfél nyíltan szeretne veled kommunikálni, szeretné megosztani gondolatait és biztonságban érzi magát ahhoz, hogy ki merje mutatni igazi érzéseit.
A hostess legfontosabb motivációs célja, hogy az ügyféllel egy őszinte,nyílt, hiteles és bizalmas kommunikációt és ezzel egy kedvezőbb ügyfélkapcsolatot alakítson ki.

Ha valamit szeretnél megértetni az ügyféllel, tedd azt logikusan, minden sallangtól mentesen a legegyszerűbben, használj meggyőző érveket.
Legyél szenvedélyes, használd ki a használj sok képet, humort és színeket!
Ha szeretnéd, hogy higgyenek abban, amiről beszélsz, ne csak a tényeket sorakoztasd fel – támaszd alá azokat színes ötletekkel, interaktív technikákkal, használd ki a média (internet, …) lehetőségeket, inspiráld az ügyfelet.
Érzéseidet,gondolataidat, véleményedet fejezd ki egyszerűen, őszintén és bátran. Figyelj a saját érzéseidre, reakcióidra – hiteles üzenetek küldj az ügyfél felé.

Figyelj a sikeres interakciókra, tartsd fenn az ügyfél érdeklődését, ösztönözd a további együttműködésre, fejezze ki empátiát az ügyféllel szemben.
Legyen összhangban a verbális és nonverbális kommunikációd, ha a kettő eltér, nem leszel hiteles, zavart okozhat a kommunikációban.

* Jellem
A jellem a tartós időtálló siker igazi titka. A jellemesség értéket képvisel és összefüggésben van az emberi tartással.
Tulajdonságok, melyek erősítik a hostess jellemességét
Értékrend – mindenkinek van egy bizonyos értékrendje, amit fontosnak tart és élete folyamán azt követi.
A értékrend preferált értékei
Az értékek meghatározott viselkedési módok és preferenciák (előnyben részesítések).
Az értékek irányítják az attitűdöket, de a cselekvéseket is.

A mai fiatalok számára kiemelten fontos értékek
Életminőség – az anyagi életszínvonal (anyagi előrejutás), a szeretet és a jó emberi kapcsolatok,
Szabadság – kalandos és érdekes élet, saját elképzelés szerinti, kötetlen életvitel,
Siker – képességek megmutatása és elismertség,
Önmegvalósítás – az egyéni élet értelmességének érzése, jól érezze magát és örömöt leljen abban amit tesz,
Új és változatos dolgok kipróbálása.

* Megbízhatóság
Az egyik legfontosabb tulajdonság – a megbízható hostess környezete tudja, hogy minden helyzetben számíthat rá.
Legyél következetes, amit mondasz, annak megfelelően cselekedj.

* Önbizalom
A kiegyensúlyozott hostess nem ideges, nem türelmetlen. Nyugodt és higgadt, mivel uralja a helyzetet. Ezzel ellentétben a kiegyensúlyozatlanság
az önbizalom hiányának a jele. Ez a két dolog együtt jár.
Az önbizalom mindig előnyt jelenthet, de ha a teljesítmény nem felel meg a vártnak, akkor az együttműködés szempontjából az a kommunikációs csatorna válik döntővé, amelyen keresztül ezt az önbizalmat közöljük a külvilággal.
Vigyázz arra, hogy ne legyél soha elbizakodott!

* Pozitív gondolkodás
A pozitív gondolkodás igazi fokmérője, hogy tudatában vagyunk annak, hogy minden úgy jó, ahogy van.
Nem látunk mindent szépnek, felismerjük a problémákat, és megoldásokat keresünk rájuk.
Tulajdonképpen reálisan látjuk a látszat mögött húzódó valóságot.

* Testbeszéd
Figyelj a helyes és tudatos testbeszédre. A testbeszéd, ugyan néma kommunikáció, de sok mindent elárul rólad.
Legyél a testbeszéd mestere, így könnyen megtudod állapítani, hogyan érzi magát és mit gondol az ügyfeled.

* Hallás jelentősége
A hallás minden irányból üzenetet, ingert közvetít – a hostess az őt körülvevő teljes környezettel kapcsolatban áll.
Amit már a szemmel nem vagyunk képesek érzékelni, azt a fülünkkel még halljuk.
A hallás állandó ingerközvetítő, akaratlagosan nem tudjuk kikapcsolni – az akusztikus benyomások, illetve a beszéd irányítják a vizuális észlelést is.

A hallás útján kialakult belső beszédnek magatartás szabályozó szerepe van – a hallás hangulatokat közvetít – a hallás alapján kialakuló beszéd
a kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás legfőbb eszköze.
* Elkötelezettség
Az elkötelezettség a sikeres kapcsolatok meghatározó indikátora.
Az elkötelezettség azonosulást jelent a márka értékeivel, és feltételezi, hogy az együttműködő partnerek (hostess/ügyfél) arra törekszenek, hogy
a kapcsolatot fenntartsák, motiváltak a kapcsolat fenntartásában.
Az elkötelezettség típusai – az érzelmi, a pozitív és negatív kalkulatív, valamit a normatív elkötelezettség.
Az affektív (érzelmi) elkötelezettség
Vágy arra, hogy fejlesszék és erősítsék a hostess/ügyfél kapcsolatot – a barátság, a személyes bizalom, a kölcsönös megértés és a személyközi kapcsolatok bensőségessége miatt.

* Lojalitás – Márkahűség
A luxus fogyasztó és a márka közötti egyik legerősebb kapcsolat.
A kapcsolati minőség egy magasabb konstrukciója a bizalomnak, az elkötelezettségnek és az észlelt szolgáltatásminőségnek.
A kapcsolati minőségnek ezek a dimenziói jobban magyarázzák az általános kapcsolati minőség hatását az ügyfél lojalitásra.

* Bizalom
A bizalom kialakulásában nagy a szerepe a személyes kapcsolatoknak, mert ha a megelőlegezett bizalmat a felek nem élik fel, akkor az oda vezethet, hogy a partnerek hajlandóak lesznek elfogadni közös értékeket, és ezzel kialakulhat az együttműködés magasabb szintje, azaz az elkötelezettség.
A bizalom tehát személyes kapcsolatokon alapul, és a kapcsolati minőség egyik meghatározó dimenziója

* Tartós tevékenység
Tartós tevékenységre csak az ösztönöz, amelynek van személyes jelentősége is.
Megfelelő ösztönzéssel elindítható egy olyan viselkedés sorozat, amely elvezet a kitűzött cél megvalósulásához.
Ilyen motívum lehet, többek között a siker és annak tartóssága, az érvényesülési vágy, az érdeklődés, a kutatás, az elmélyülés, …

* Önismeret
Az önismeret (önmagunk megértése) azt jelenti, hogy a hosztesznek reális képe van saját személyisége összetevőiről, határairól és lehetőségeiről,
ismeri viselkedésének mozgató rugóit, hátterét, motívumrendszerét, helyesen ítéli meg az emberi kapcsolatokban játszott szerepét és hatását.

A mélyreható önismeret nagyon fontos a sikeres ügyfélkapcsolatok kialakításához, a konkrét cselekvési helyzetek, a konfliktusok optimális megoldásához, a harmonikus személyes és üzleti kapcsolatokhoz, a sikeres életstratégia kialakításához. A hostessnek szüksége van arra, hogy elégedett legyen önmagával.

Önismeretre tanít maga az élet is, de mindenkinek szüksége van arra, hogy egyszer-egyszer következetesen szembenézzen önmagával.
Önismeret forrásai – a környezet visszajelzései és a saját tapasztalatok (önmegfigyelés).
A hostess önismereti vizsgálódása során képet kap tudásáról, akaraterejéről, feszültség- és kudarctűrő képességéről, érdeklődési köréről, …

Képes felmérni, hogy a jelenlegi élményei hogyan befolyásolják a törekvéseit, az érzéseit, a viselkedését, a szándékait és világossá válik számára,
hogy tettei megfelelnek-e a vágyainak, a céljainak, … Mindezek a hostess boldogulásának fontos kérdései.
Az önismeret fontosabb elemei – akaraterő, alaposság, becsvágy, bátorság, céltudatosság, egyensúly, együttműködés, életöröm, emberismeret, …

Az önismeret és helyes önértékelés hozzájárul a boldog és sikeres élet megteremtéséhez.
Az önismeret fejlesztésének területei
Nyílt terület
A hostess tulajdonságai, a viselkedése, amelyekkel a hostess tisztában vagyunk, és amelyek mások számára is észlelhetőek
Rejtett terület
A hostess tulajdonságai, viselkedésmódjai, gondolatai, érzései, tények, amelyeket mások elől szándékosan elrejt vagy titkol.
Vak terület
A hostess tulajdonságai, viselkedése, melyeket mások észlelhetik, a hostess számára azonban nem tudatosak (gesztusok, szóhasználat, …).
Ismeretlen terület
A hostess tulajdonságai, viselkedési módjai, amelyek a hostess és mások előtt sem ismertek. Nem lehet tudatosan szabályozni vagy megváltoztatni.

* Énkép
A hostess érzéseinek, érzelmeinek, az attitűdök belső sémája, amelyeket a hostess sajátjainak tart – a hostess önmagával kapcsolatos vélekedései és meggyőződései.
Az én-ideál, ez az a személy, akinek a hostess látni szeretné önmagát.
A lényeges kérdés az, hogy milyen szeretnék lenni?
Az a jó, ha az énkép és az én-ideál közel vannak egymáshoz és a hostess olyannak látja magát, amilyen lenni szeretne.
Ez a boldogság fogalmával is összekapcsolható.

Az Emerald Hostess Ügynökség páratlanul érdekes, izgalmas nemzetközi hostess munkákra keres Székesfehérvár város és környékén (Veszprém, Dunaújváros, Mór, Sárbogárd, Siófok, …) hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha érdekel a luxus divat és a szépség kiskerekedelem (luxus áruházak, márka shopok), a luxus vendéglátás (5 csillagos hotelek, fine dining éttermek), a nemzetközi rendezvények és események szervezésében való aktív részvétel – intenzíven és motiváltan, önállóan és csapatban is képes vagy igényes hostess munkát végezni a luxus piac területén.

Az Emerald Hostess a kiválasztott hostess jelentkezők számára többek között megbízható, kiváló hostess munkákat, luxus munkakörülményeket,
rugalmas foglalkoztatási lehetőségeket (teljes, részmunkaidős, alkalmi, ideiglenes, ..), kiemelt, nemzetközi szintű hostess óradíjat (£10,00 -12,00 /Hrs, kb 3.600 Ft/óra), ingyenes készség fejlesztő tréningeket és programokat biztosít. Támogatunk és ösztönzünk a sikeres karrierben! Jelentkezz!