Az Emerald Hostess Ügynökség vezető, elismert nemzetközi hostess ügynökség a luxus piacon.
Magával ragadó hostesseink dolgoznak népszerű luxus áruházakban, szállodákban, fine dining éttermekben, luxus rendezvényeken, eseményeken, … a világ pénzügyi és gazdasági központjaiban, gazdag nagyvárosaiban (London, New York City, Dubai, Róma, Párizs, …) és a luxus világ nagyszerű helyszinein (sport, nyaralás, kaland utazás, …).
A hostess állások a rugalmas foglalkoztatás mellett nagyszerű lehetőséget jelentenek a pályakezdőknek, az egyetemi tanulmányokat folytató hallgatóknak is. Színvonalas hostess munkáink alkalmasak értékes, sokoldalú tapasztalatszerzésre és nemzetközi karrier elérésére. Az Emerald Hostess folyamatosan keress új tehetséges hostess jelenkezőket a luxus piac vezető márkái, ügyfelei részére.
Az Emerald Hostess Ügynökség Szeged város és térségében (Hódmezővásárhely, Szentes, Makó, Csongrád, Orosháza, Szabadka, Arad, Kiskunhalas, …) keres tehetséges hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha érdekel a rendkívül érdekes és igényes hostess munka, inspirál és rajongva érdekel a luxus piac (divat és szépség, a vendéglátás, a rendezvények, …)!
A hostess állások az legkeresettebb állások közé tartoznak, mert jellemzően nem foglalkoztatási követelmény a szakképzettség (oklevél, bizonyítvány), a szakmai tapasztalat és a szakmai előremenetel (hard skills), a legfontosabb követelmények közé a soft skills (lágy készségek) elemek tartoznak (egy adott munkakör betöltéséhez szükséges készségeket és ismereteket két részre oszthatjuk: hard és soft elemekre).
A hostess munka világában a sikereket, a hostess eredményességét a soft skillek, azaz a puha faktorok határozzák meg.
Az álláshirdetésekben a következő követelmények a lágy elemek (soft skills) közé tartoznak többek között – a jó megjelenés, jó személyiségbeli tulajdonságok, a munkamorál, az attitűd, a jó problémamegoldó képesség, az együttműködésre való készség, … és még sok más.
* Kommunikációs készség
Ez a készség rendkívül fontos a hostess munkában, mert itt kiemelten fontos az első benyomás és az arra adott azonnali ügyfél válasz.
A jó kommunikációs készség segít az üzenetek tiszta és gyors értelmezésében és közvetítésében. A hostessnek sokkal könnyebb a kapott üzeneteket az üzleti életbe interpretálni. A jó kommunikációs készségű hostess jobban észreveszi a nonverbális (beszéden kívüli) elemek jelentőségét: pld. az ügyfél mimikáját, gesztusait, testbeszédét és gyorsan képes azokra megfelelően reagálni.
* Szervezőképesség
A jó szervezőképességű hostess képes rendkívül rövid reakcióidő alatt prioritásokat, fontossági sorrendeket állítani. Nagy leterhelés esetén is képes a határidőket, a körülményeket és a munkafolyamatokat harmonizálni és irányítani, hogy azok optimális munkavégzés mellett is betarthatóak legyenek.
* Emocionális intelligencia
Érzelmi intelligencia, amely összefonódik a kommunikációs-, és integrációs készségekkel, képességekkel. A hostess képes az ügyfél viselkedését kedvezően kezelni, az ügyfélre kedvezően hatni, képes érzelmi alapú motivációra.
A jó hír, hogy a soft skills elemek, készségek tanulhatók és fejleszthetők!
Számtalan könyv és soft skill tréning létezik, melyekkel finomíthatjuk, bővíthetjük készségeinket.
A lágy készségekkel lehet, hogy rendelkezel, de ha nem rendelkezel az se baj, az Emerald Ügynökség ingyenes online vagy személyes képesség és készség fejlesztő tréningei, programjai felkészítenek a színvonalas hostess feladatokra. Jelentkezz Emerald Hostessnek!
Ismerd meg a luxus piacot, a legigényesebb piacot
A luxus piac évi 5-7 százalékos növekedéssel töretlenül fejlődik. A piac egy legfontosabb jellemzője, hogy nem árérzékeny – az ügyfelek (vásárlók, fogyasztók) döntéseit nem az ár, hanem a kapott szolgáltatás szinvonala, az élmény határozza meg (nem reális döntést, hanem érzelmi döntést hoznak).
A luxus piacon a siker kulcsa az ügyfél-elégedettség, a minél magasabb szintű egyedülálló élmény, ügyfélélmény biztosítása.
A luxus fogyasztás nem a szükségletek kielégítésére, hanem a szabad élvezetre, az elragadtatásra irányul.
* Hostess a luxus piacon
A hostess munka ma már szakma – a hostess személyes elbűvölő szolgáltatásai a luxus piac minőségi színvonalát emelik, hozzájárulnak a ragyogó,a magával ragadó ügyfél élményhez, az ügyfél-elégedettséghez.
A luxus piac az egyedi presztízs ügyféligények minél magasabb szintű kielégítése érdekében folyamatosan fejleszti a luxus környezetet (különleges belsőépítészet, kényelem és fényűzés), az élmény szolgáltatásokat, a kínálatot bővíti innovatív újdonságokkal, felhasználja az IT technológiát a hatékonyabb ügyfél kapcsolatok fejlesztése érdekében (internet, közösségi média, …).
A digitális világban a face-to-face személyes kapcsolatok, a hostess és az ügyfél közötti interakciók szerepe felértékelődött.
A kizárólagos, egyedülálló ügyfél élmények – a bizalom, méltányosság, az elkötelezettség, a lojalitás – a személyes kontaktusok, a szimpátia, a személyes találkozások, az emberi és pszichológiai tényezők nélkül nem valósíthatóak meg.
A lenyűgöző első benyomás – a wow hatás
A face-to-face kapcsolatoknál a siker egyik legfontosabb kulcsa – az első és olykor egyetlen esély rá, hogy a hostess kialakítson egy pozitív képet magáról.
A wow hatás az ámulat és az öröm olyan pillanata, amelyben a minden környezeti szereplő kedvét leli.
A wow pillanatban az Emerald hostess lebilincselő és varázslatos, az ügyfél egy felejthetetlen, csodálatos pillanatot, élményt él át.
Az első benyomás lényegét a hostess külső és belső tulajdonságai teremtik meg (ideális szép arc, kisugárzás, stílus, frizura, ápoltság, feltűnően jó megjelenés, természetesség, mosoly, pozitív testbeszéd, …).
Szeged egyetemi város számos középiskolával. Az Emerald Hostess elit színvonalú hostess munkákra keres fiatal pályakezdőket, egyetemi hallgatókat.
Szeged híres az egyetemi (University of Szeged) és középiskolai (gimnáziumok, szakközépiskolák) oktatás magas színvonaláról.
A fiatalok által preferált képzések – jogi, orvosi, pedagógus, bölcsész, egészségügyi, vendéglátóipari, idegenforgalmi, kereskedelmi, angol nyelvi, …).
Szeged és környéke (Hódmezővásárhely, Szentes, Makó, Csongrád, Orosháza, Szabadka, Arad, Kiskunhalas, …) hostess keresési programunk kiemelt célpontja.
Jelentkezz! Az Emerald Ügynökség a tehetséges jelentkezők részére a sikeres karrier eléréséhez folyamatosan ösztönzést és támogatást nyújt.
A luxus piacon felértékelődtek a személyre szabott, az ügyfél egyéni igényeihez leginkább illeszkedő szolgáltatások, az élményteremtő szolgáltatások.
Magasabb minőségű élményt biztosíthatunk pld. az ügyféllel kialakított személyes interakcióval. A sikeres hostess – ügyfél interakcióhoz
a hostessnek rendelkeznie kell kifinomult készségekkel és képességekkel (jó kommunikáció, a társas élet ismerete, figyelem, empátia, … ).
Az Emerald Hostess megérti az ügyelek magas-szintű igényeit és elvárásait. Felkészült és képzett hostesseink képesek a feladatok elkötelezett, hatékony, szenvedélyes és motivált teljesítésére.
Az Emerald Hostess Ügynökség prémium minőségű hostess szolgáltatásával színvonalat teremt, rugalmasan alkalmazkodik a luxus szektor folyamatosan növekvő igényeihez. Csúcsminőségű szolgáltatásaink egyedi, lebilincselő élményt biztosítanak.
Emerald Hostess munkák a luxus piacon
Emerald hostess rendelkezik a a luxus piac igényeinek megfelelő magas-szintű készségekkel és kompetenciákkal!
Az Emerald Hostess Ügynökség elsőrangú, színvonalas, kifogástalan és emlékezetes hostess szolgáltatásokat nyújt a luxus szektorban működő ügyfelei részére.
Az Emerald Hostess képes felülmúlni az ügyfelei elvárásait. Proaktív, feltűnően vonzó megjelenésű hostesseink minden helyzetben képesek az ügyfél igények nemzetközi szintű és felejthetetlen teljesítésére.
Hostesseinek személyes kiválasztása során a hostess jelölt szakmai (hard skills) és a puha (soft skills) képességeit, készségeit felmérjük, a hostess kiválasztásánál fejlett HR módszerekre és ismeretekre is támaszkodunk. A szakmában sikeresen érvényesülni tudó jelölteket keresünk, akik élni tudnak a nagyszerű, rendkívül igényes lehetőséggel és alkalmasak a luxus szektor által megkívánt kimagaslóan magas minőségű munka feltételeknek.
Az Emerald Hostess Ügynökség szolgáltatásai elérhetők a világ leggazdagabb divat városaiban, a luxus szektor következő területein
Hostess Állások és Munkakörök (további fontos információkat találsz az Információk illetve a Szolgáltatások menüpontban)
Luxus Áruházak és Márka Shopok
* Sales Representative / Sales Associate – Értékesítési Munkatárs; * Luxury Personal Shopper / Luxury Personal Shopping; * Promotional Hostess;
* Customer Service Assistant – Vevoszolgálati Asszisztens; * Sales Consultant / Sales Advisor – Értékesítési Tanácsadó, …
Luxus Szállodák
* Lounge Hostess / Executive Lounge Hostess / VIP Lounge Hostess; * Room Service Hostess; * Lobby Hostess; * Hospitality Assistant, …
Michelin-csillagos Éttermek – Fine Dining Éttermek
* Restaurant Hostess; * Fine Dining Hostess; * Welcome Hostess, …
Luxus Rendezvények és Események
* Trade Fair Hostess / Trade Show Hostess; * Event Hostess – Esemény Hostess; * Atmosphere Model / Hostess, …
Hostess Guided Tours – Personal Hostess
* Experience Hostess / Tour Hostess; * Personal Assistant; * Private Personal Shopper, …
Hogyan legyél sikeres hostess!
Interakció – Meggyőzés és Motíválás Művészete
Interaktív kommunikáció – közvetlen személyes (interperszonális) kommunikáció a hostess és az ügyfél között, melynek szükségszerű tartozéka pld. a kölcsönhatás, a megfelelő viszontválasz. A hostess a formális ügyfélkapcsolatból személyes ügyfélkapcsolatot alakít ki. Az ügyfélben pozitív érzéseket, érzelmeket ébreszt, melyek az ügyfél számára kellemes és biztonságos érzést nyújtanak.
A kölcsönhatásban álló hostess és a ügyfél kölcsönösen értelmezik egymás viselkedését, és ebből a tudatból kiindulva reagálnak egymásra. Ahhoz, hogy az interakció sikeres legyen, a hostessnek rendelkezni kell az ügyfél viselkedés pontos észlelésének, értelmezésének a képességével, ismernie kell a társas élet szabályszerűségeit, és nem utolsósorban jól kell kommunikálnia.
A beszéd közbeni visszajelzések során szükségünk van annak észlelésére, hogyan reagál szavainkra az ügyfél, hogy ennek megfelelően módosíthassuk mondanivalónkat. Tudnunk kell, érti-e az ügyfél, amit mondunk, elhiszi-e, meglepődik vagy unatkozik, egyetért velünk vagy sem, kellemesen vagy kellemetlenül érzi magát. Testünk minden részével folyamatosan minősítjük a közleményeket, üzeneteket. Különös fontos szerepük van a visszajelzéseknek (feed-back), azon belül is a non-verbális kommunikációnak.
Az interakció egyik legfontosabb eleme a bámulatos benyomáskeltés, az ügyfél első felejthetetlen élménye.
*Szociális észlelés
A szociális észlelés során a másik fél (hostess / ügyfél) olyan tulajdonságaira következtetünk, amelyek nem “kézzel” foghatók.
A hostessről alkotott első benyomás befolyásolja az interakció további folyamatában az információk értelmezését. (pld. amikor egy számunkra szimpatikus emberrel találkozunk, sokkal optimistábban kezeljük az interakció minden elemét)
Az első benyomás kialakításakor az ügyfél tulajdonságokat társít a hostesshez.
Ebben nagy szerepet kapnak a hostess külső jegyei (szép arc, jó megjelenés, stílusos öltözködés, …), a belső személyiségjegyei (kisugárzás, vonzerő, személyiség típus, …), a testbeszéde (mosoly, mimika, mozgáskultúra, …) és az ügyfél korábbi tapasztalatai.
Az első benyomást befolyásolhatja (a hiteles információt, a pontos személyészlelést hátrányosan érintheti)
* hogy, az ügyfél személyészlelési ítéletei mennyire pontosak, tulajdonképpen milyen jó emberismerő az ügyfél
* milyen az ügyfél hangulata – jó hangulatban sokkal pozitívabb, kellemesebb tulajdonságokat társít a hostesshez
* módosító tényező lehet a kategorizálás, illetve a sztereotípiák – az emberi gondolkodásra jellemző, hogy az embereket önkéntelenül csoportba soroljuk, ilyenkor az ügyfél a hostess észlelt tulajdonságait leegyszerűsíti
* előítéletek még tovább ronthatják a pontos személyészlelést, hiszen ilyenkor az ügyfél nem a saját tapasztalataira hagyatkozik, hanem mások által kialakított negatív véleményekkel azonosítja a hostesst.
* A benyomás kialakítása
A személyészleléskor kapott sok-sok információ alapján az ügyfél kialakítja véleményét a hoszteszről.
Nagyon sok tényező befolyásolja a vélemény kialakítását, mint a fizikai környezet és normák, a kultúra, a korábbi tapasztalatok, a holdudvarhatás: az a fajta gondolkodási mód, amely szerint, ha a hostessnek feltételezik egy jó tulajdonságát, akkor ezzel a többi tulajdonsága is összhangban lesz.
például, egy szép külsővel rendelkező hostessről feltételezzük, hogy a személyisége is “szép”. Nem véletlen, hogy a hostess követelmények között mindig szerepel, a különlegesen jó megjelenés, a vonzó nőiesség, a jólöltözöttség, …
* Benyomáskeltés
A hostess rendelkezésére álló tényezők összessége, amelyek segítségével befolyásolni tudja az interakció során a róla kialakított képet.
A pozitív kép visszahat a hostessre, javítja énképét (valóban szimpatikus vagyok) és javítja az önértékelését is.
A magas igényeket kielégítő luxus piacon kiemelt szerepe van annak, hogy a hosztesz különlegesen jó benyomást keltsen az ügyfelekben
A hostessnek törekedni kell a benyomáskeltés során a természetességre és a hitelességre!
Ahhoz, hogy ez a kép a hostessről hiteles legyen, nagyon fontos önmagunk ismerete.
Ahogy saját magunkat látjuk, az kapcsolatban van azzal, amit rólunk az ügyfelek gondolnak. A benyomáskeltés hatására nemcsak kialakul egy kép a hostessről az ügyfélben, hanem a hostess saját énképét is befolyásolja.
Az önismeretet fejleszthető, az Emerald Hostess Ügynökség önismereti tréningein sok mindent megtudhatsz önmagadról.
Az önismeret fejlesztését segítik a hostess munka közbeni interakciók is.
Tartós ügyfélkapcsolatok esetén nagyon fontos, hogy a hostess én-megjelenítései állandó jellegűek legyenek.
* Szociális kompetencia és a fejlett interakció
Olyan motívum- és képességrendszer, amely nélkülözhetetlen az eredményes, minőségi élményt nyújtó hostess – ügyfél kapcsolatokhoz.
A szociális készségek a megfelelő viselkedés alapjai, szituációfüggőek, befolyásolják a környezeti tényezők, az elvárások és a követelmények.
A fejlett interakció a különböző szociális készségeknek az együttes birtoklását jelenti, amelyek képessé teszik a hostesst arra, hogy egy adott interakción (ügyfél/hostess) belül elérje a kívánt célt.
A legfontosabb szociális készségek, hogy sikeres hostess legyél!
* Nonverbális visszajelzések – szociális távolság, bólogatás, …
* Alapvető nonverbális készségek (szemkontaktus, gesztusok, mimika, …
Mimika
Az arckifejezések útján történő kommunikáció, a mimika leginkább érzelmek tükröztetésére szolgál. (öröm, szomorúság, meglepetés, érdeklődés, félelem, harag, …). Az arcjáték a szem és száj körüli izmok finom beidegződésének köszönhető.
A mosoly természetes és az egyik legkifejezőbb megnyilvánulásunk a világon (őszinte mosoly vagy valódi mosoly, spontán, tartózkodó, rutinos, … )
A mosolygó ember vonzóvá és sugárzóvá válik, hangulata átragad másokra is.
A mimika megfelelő felkészültséggel manipulálható, szerepekhez, kommunikációs, motivációs stratégiákhoz igazítható.
Tekintet, szemkontaktus
A szemmozgás kifejezi az érzelmeket, a szándékot.
A nézésmódnak ugyanolyan jelentősége van mint az irányultságnak, befolyásolhatja a kommunikáció eredményességét. (hivatalos nézés, társasági, bizalmas nézés). A tekintet kifejez szimpátiát és szabályozó szerepe is van, motiváló jelzésként ösztönzi beszélgető partnerünket.
* Érzelem kifejezés – arckifejezés, hangszín, testtartás
* Kommunikációs készségek – beszélgetés, interperszonális probléma megoldás
* Hallgatás készségei – visszajelzés, elismerés, énközlések
* Beszédtartalom – tartalom, ismétlések, közbevágások
* Beszédminőség – beszédmennyiség, folyamatosság, tétovázás
* Hangminőség – tónus, hangerő, gyorsaság
* Alap társalgási készségek – információs tartalom, a kezdeményezés és kérdések száma
* Önkifejezés készségei – pozitív énkép, érzelmek és vélemények kifejezése
* Mások elfogadásának készsége – dicséret, pozitív vélemény másokról
Az Emerald Hostess Ügynökség kiemelkedő nemzetközi hostess munkákra keres Szeged és környékén (Hódmezővásárhely, Szentes, Makó, Csongrád, Orosháza, Szabadka, Arad, Kiskunhalas, …) hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha érdekel a high-end divat, a szépség kiskereskedelem, a luxus vendéglátás (luxus hotelek, fine dining éttermek), a nemzetközi rendezvények és események szervezésese – teljes lelkesedéssel és motíváltan, önállóan és csapatban is képes vagy lebilincselő hostess munkát végezni a luxus piac területén.
További fontos információkat találsz az Emerald Hostess Ügynökség weblapján!
Az Emerald Hostess a kiválasztott hostess jelentkezők számára többek között nagyszerű, érdekes, ragyogó és megbízható hostess munkákat, luxus munkakörülményeket, rugalmas foglalkoztatási lehetőségeket (teljes, részmunkaidős, alkalmi, ideiglenes, ..), nemzetközi szintű, átlagon felüli hostess óradijat (£10,00 -12,00 /Hrs, kb 3.600 Ft/óra), ingyenes készségfejlesztő tréningeket és programokat biztosít. Támogatunk a sikeres hostess karrier elérésében! Jelentkezz!