Pécs

Az Emerald Hostess Ügynökség elismert egyedülálló nemzetközi hostess ügynökség a kiváltságos luxus piacon. Képzett, jó megjelenésű hostesseink dolgoznak a luxus világ meghatározó területein, elsőrangú luxus áruházakban, 5 csillagos hotelekben, fine dining éttermekben, luxus rendezvényeken, eseményeken, … a világ elismerten gazdag városaiban (London, New York City, Dubai, Róma, Párizs, …).

Az Emerald hostess állások páratlan lehetőséget adnak a luxus üzleti és privát világ megismerésére, a minőségi szakmai tapasztalat szerzésre és fejlesztésre, az exkluzív luxus márkák és szolgáltatások megismerésére.

Az Emerald Hostess rugalmas foglalkoztatási rendszerben (teljes munkaidős, rész-munkaidős, alkalmi) az egyetemi, főiskolai hallgatók részére is tud színvonalas hostess munkákat biztosítani.
Az Emerald töretlenül követi a luxus piac trendjeit és az új kihívásokhoz rugalmasan alkalmazkodik.
Az új kihívások teljesítéséhez folyamatosan keresünk tehetséges, fejlett készségekkel rendelkező hostess jelentkezőket.

Pécs egyetemi város, a The University of Pécs mellett számos középiskola is működik a városban (gimnázium, szakgimnázium, szakközépiskola,…).
A színvonalas oktatás része a vendéglátóipar, a turizmus, a kereskedelem, az idegen-nyelvek, …

Az Emerald Hostess Ügynökség Pécs és vonzáskörzetében keres tehetséges hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha érdekel az igényes hostess munka, inspirál és intenzíven érdekel a luxus piac világa (divat + szépség, vendéglátás, a rendezvények, …)!

A hostess munkák a legkeresettebb állások közé tartoznak, mivel ezekben a munkakörökben a foglalkoztató általában nem igényel szakképzettséget, szakmai tapasztalatot (hard skills), a legfontosabb követelmények közé a soft skills elemek (lágy készségek) tartoznak. (egy adott munkakőr betöltéséhez szükséges készségeket és ismereteket két részre oszthatjuk: hard és soft elemekre).

A hostess sikeres karrierjét, a hostess eredményességét a soft skillek, azaz a puha (lágy) faktorok határozzák meg.

A lágy, a soft skills elemek közé tartoznak például a következő követelmények – a jó megjelenés, a jó külső és belső tulajdonságok, a szorgalom, a lelkesedés, a kiváló kommunikációs készség, a magabiztosság, az együttműködésre való készség, … és még sok más.

A soft skills elemek tanulhatók és fejleszthetők!

Jelentkezz Emerald Hostessnek!
Lehet, hogy rendelkezel fejlett lágy készségekkel, de ha nem rendelkezel az se baj, az Emerald Hostess ingyenes online vagy személyes készségfejlesztő tréningein, programjain felkészítünk az igényes, magas színvonalú hostess feladatokra.

Ismerd meg a luxus piacot, a legigényesebb piacot
A luxus piac, még a gazdasági válságok idején is évi 5-7 százalékos növekedéssel töretlenül fejlődik.
A tömegpiac legfontosabb jellemzője, hogy a vásárlók /fogyasztók árérzékenyek, a vásárlói, fogyasztói döntés kritikus eleme az ár.
A tömeg piacot a reális döntések jellemzik.
A luxus piac ügyfeleinek (vásárlók, fogyasztók) a döntéseit nem az ár, hanem a kapott szolgáltatás színvonala, az élmény határozza meg.
A luxus ügyfelek a vásárlás / fogyasztás során érzelmi (szubjektív) döntést hoznak.

Az exkluzív márka termékeknél vagy szolgáltatásoknál is ma már a funkció kevés, a luxus ügyfelek élményt is szeretnének kapni.
A luxus piacon a hosszútávú siker kulcsa az ügyfél-elégedettség, a minél magasabb szintű egyedülálló élmény, ügyfélélmény biztosítása.
Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó elvárásait, várakozásait!

* Hostess a luxus piacon
A hostess munka ma már szakma – a hostess személyes szolgáltatások a luxus piac minőségi színvonalát emelik, hozzájárulnak a magas-szintű rendkívüli ügyfél élményhez, a nagyszerű ügyfél elégedettséghez. A kitűnő hostess szolgáltatás legfontosabb elemei – a tökéletes és emlékezetes megjelenés, személyes odafigyelés, figyelmesség, meghitt mosoly, törődés, elbűvölő társalgás, kellemes és szórakoztató társaság, barátságosság, mely a meghittség érzését nyújtja az ügyfélnek,… a sikeres hostess mindig érzi, hogy hol a határ az interakcióban.

A luxus piac szereplői a különleges presztízs ügyféligények minél magasabb színvonalú kielégítése érdekében fáradhatatlanul fejlesztik a luxus környezetüket (áruházak, szállodák, … különleges belsőépítészeti megoldásai), a kivételes és nagyszerű élmény szolgáltatásaikat, a kínálatot bővítik feledhetetlen újdonságokkal, felhasználják a digitális technológiát az eredményesebb személyre-szabott ügyfél kapcsolatok kiépítése érdekében (Facebook, Instagram, egyéb szociális média, internet, , …).

* Az interakció, a meggyőzés és a motiválás kommunikációs útja!
A hostess feladata a személyes és tartós ügyfélkapcsolat kialakítása, az ügyfél egyedi elvárását teljesítő ügyfélélmény biztosítása.

A információs technológia nyújtott ügyfél előnyök ellenére a luxus piacon felértékelődtek a face-to-face személyes kapcsolatok, a hostess és az ügyfél közötti interakciók.
A luxus piacon felértékelődtek a testre-szabott, az ügyfél egyéni különleges igényeihez is illeszkedő szolgáltatások, az élményteremtő szolgáltatások.

A kizárólagos, egyedülálló ügyfél élmény, amelynek alapja – a bizalom, a méltányosság, az elkötelezettség és a lojalitás – személyes kontaktusok, szimpátia, személyes találkozások, emberi és pszichológiai tényezők nélkül nem valósítható meg.

Az ügyféllel kialakított személyes interakcióval kivételes és magasabb minőségű élményt biztosíthatunk.
A nagyszerű, emlékezetes hostess / ügyfél interakcióhoz a hostessnek rendelkeznie kell kifinomult soft skills készségekkel és képességekkel ( mint pld. a jó kommunikáció, a társas élet ismerete, a figyelem, az empátia, a pozitív testbeszéd, … ).

* A tökéletes és emlékezetes megjelenés – A lenyűgöző első benyomás
A sikeres face-to-face kommunikáció /interakció kulcsa – a lebilincselő első benyomás. Az első és olykor egyetlen esély rá, hogy a hostess kialakítson magáról egy pozitív képet.
A wow effect a csodálat, a meglepetés és az öröm különleges pillanata, amelyben az ügyfél megtalálja azt, amiben kedvét leli.
A wow pillanatban az Emerald hostess figyelemfelkeltő és páratlan, az ügyfél egy felejthetetlen, emlékezetes élményt él át.

A hostess harmonikus külső és belső tulajdonságai teremtik meg a tökéletes első benyomást.
Az idálisan szép arc, a kisugárzás, a frizura, az ápoltság, a stílus, a természetesség, a mosoly, a pozitív testbeszéd, a jó ápoltság, … mind-mind fontos és lényegi eleme a feltűnően jó megjelenésnek, a lenyűgöző első benyomásnak.

Az Emerald Hostess Ügynökség színvonalas hostess állásokra keres fiatal pályakezdőket, egyetemi és főiskolai hallgatókat.
Pécs és környéke hostess keresési programunk egyik kiemelt célpontja.
Jelentkezz! Az Emerald a kiválasztott tehetséges jelentkezők részére az eredményes karrier eléréséhez ösztönzést, támogatást nyújt.

Emerald Hostess munkák a luxus piacon
Az Emerald Hostess ismeri az ügyfelei elsőrangú igényeit és elvárásait. Felkészült elit hostesseink képesek a hostess feladatok elkötelezett, hatékony, szenvedélyes és motivált teljesítésére.
Az Emerald Hostess Ügynökség prémium minőségű hostess szolgáltatásával színvonalat teremt, rugalmasan alkalmazkodik a luxus piac folyamatosan növekvő igényeihez. Reprezentatív hostess szolgáltatásainkkal képesek vagyunk egyedi és kizárólagos élményeket biztosítani.

Emerald hostess rendelkezik a a luxus piac igényeinek megfelelő magas-szintű készségekkel és kompetenciákkal!
Az Emerald Hostess Ügynökség elsőrangú, színvonalas, kifogástalan és emlékezetes hostess szolgáltatásokat nyújt a luxus szektorban működő ügyfelei részére.
Az Emerald Hostess képes felülmúlni az ügyfelei elvárásait. Proaktív, feltűnően jó megjelenésű hostesseink minden helyzetben képesek az ügyfél igények nemzetközi szintű teljesítésére.

Hostesseinek személyes kiválasztása során a hostess jelölt szakmai (hard skills) és a puha (soft skills) képességeit, készségeit felmérjük, a hostess kiválasztásánál fejlett HR módszerekre és ismeretekre is támaszkodunk. A hostess szakmában sikeresen érvényesülni tudó hostess jelölteket keresünk, akik élni tudnak a presztízs lehetőséggel és alkalmasak a luxus szektor által megkívánt magas minőségű feltételeknek.

Az Emerald Hostess Ügynökség hostess szolgáltatásai elérhetők a világ leggazdagabb divat városaiban, a luxus szektor következő területein Hostess Állások és Munkakörök (további fontos információkat találsz az Információk illetve a Szolgáltatások menüpontban)

Luxus Áruházak és Márka Shopok
* Sales Representative / Sales Associate – Értékesítési Munkatárs; * Luxury Personal Shopper / Luxury Personal Shopping; * Promotional Hostess;
* Customer Service Assistant – Vevoszolgálati Asszisztens; * Sales Consultant / Sales Advisor – Értékesítési Tanácsadó, …

Luxus Szállodák
* Lounge Hostess / Executive Lounge Hostess / VIP Lounge Hostess; * Room Service Hostess; * Lobby Hostess; * Hospitality Assistant, …

Michelin-csillagos Éttermek – Fine Dining Éttermek
* Restaurant Hostess; * Fine Dining Hostess; * Welcome Hostess, …

Luxus Rendezvények és Események
* Trade Fair Hostess / Trade Show Hostess; * Event Hostess – Esemény Hostess; * Atmosphere Model / Hostess, …

Hostess Guided Tours – Personal Hostess
* Experience Hostess / Tour Hostess; * Personal Assistant; * Private Personal Shopper, …

Hogyan legyél sikeres hostess!
A tudatos testbeszéd helyes közvetítése és megértése – az árulkodó testbeszéd!

A testbeszéd helyes és tudatos alkalmazása rendkívül fontos – amikor üzenetet közvetítünk az ügyfél felé, akkor az üzenet 55 százalékát a testbeszéd teszi ki, 38 százalékát a hangtónus és csupán 7 százalékát a kimondott szó.

Lehetnek a hostess szavai bármilyen átgondoltak és megnyerőek, ha a gesztusai más képet mutatnak, akkor nem érheti el a várt nagyszerű hatást.
Az ügyfél számtalan nonverbális jellel kifejezheti például, hogy egyetért a hostessel, megbízhat benne és szándékai teljesen őszinték.

A helyes testbeszéd világos képet ad arról, hogy mit gondol a hostess önmagáról, és milyen érzéseket táplál önmagával szemben is.
A hostess saját magáról alkotott véleménye megmutatkozik a testtartásában, a gesztusaiban és a reakcióiban is.

A test egyfajta tükörképe a hostess belső világának, az ügyfél vagy ügyfelek ezt a képet látják róla, így ez alapján is ítélik meg a hostesst.

Ha megfigyeljük a sikeres hostessek testbeszédét, akkor nagyon sok hasonlóságot figyelhetünk meg.
A sikeres hostess mestere a testbeszédnek. Ha helyesen és tudatosan használja, az üzleti élet szinte minden területén könnyen tud érvényesülni.

Hajlamosak vagyunk csak a szavakra és az elhangzott mondatokra koncentrálni, pedig sokszor a testbeszéd rejti a valódi üzenetet.
A személyes kommunikációt, az interakciót egy magasabb szintre emelhetjük, ha figyelmet fordítunk a testbeszédre, ezzel ugyanis számos rejtett üzenetet tudhatunk meg az ügyfél igényeiről, elvárásairól, érzelmi állapotáról, …

* Magabiztosság
A sikeres hostess számára rendkívül fontos a magabiztos fellépés, hogy ezzel megbízható, határozott és céltudatos ember képét mutassa magáról.
A hostess gesztusai nagyon erős és határozott üzenetet közvetítenek – bízom önmagamban, a képességeimben és a tudásomban!
Ezek a kimondatlan üzenetek nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy az ügyfél magabiztosnak, céltudatosnak, tévedhetetlennek látja a hostesst.

Ha magabiztosságot akarsz közvetíteni az ügyfeled felé, akkor a testbeszédet tudatosan kell irányítanod!

Nyitott testtartás
Nyugalmat és a biztonság érzetét közvetíti az ügyfél felé! Próbálj meg a lehető legtöbb helyet elfoglalni a térből!

A szituációnak megfelelően legyél a lehető leglazább és bátran gesztikulálj. Ha állsz, akkor állj kisterpeszben és tedd csípőre a kezed, esetleg dőlj neki egy bútornak vagy emeld a kezeidet távol a testedtől. Ha megnyitod a tested, azzal azt a kimondatlan üzenetet fogalmazod meg, hogy nem tartasz az ügyféltől és a személyes kapcsolat kimenetelétől.

Bizonytalan, feszült és nyugtalan benyomást keltesz, ha a testtartásod zárt, pld. karba teszed a kezeidet, összekulcsolod a bokádat, összehúzod a tested, vagy átkarolod magad, … Ezt a bizonytalanságot az ügyfeled is látni fogja rajtad!

Kéztartás
A ujjhegyek összeérintése gesztus, kimondatlan erős üzenetet közvetít – tudom, hogy miről beszélek, de nem akarom rád erőltetni az akaratomat.
Ez a gesztus képes azonnali szimpátiát kiváltani az ügyfél tudatalattijában, azt az érzést keltve, hogy a hostess biztos a szavaiban, őszinte és egyenrangú kapcsolatra törekszik.

* Intuíció – Megérzés
A megérzés lényege, hogy úgy tudunk valamit, hogy nem tudjuk, hogy honnan tudjuk.
Gondolatokat vagy impulzusokat hívjuk intuíciónak, melyek egy helyzetre spontánul és gyorsan jutnak a tudatunkba.
Például többnyire automatikusan történik az arcok, hangok, érzelmek felismerése – nincs szükségünk arra, hogy tudatosan kielemezzük az arcokat, mielőtt megítéljük az ügyfél nemét, korát, szépségét, hangulatát. Agyunk ezekről akaratunktól függetlenül és minimális idő alatt alkot becslést, amit mi tudatosan észlelünk.

A megérzőkepésség azt is jelenti, hogy észrevesszük, ha valakinek a szavai és a testbeszéde között ellentmondás van.
A nők beleélő képessége nagyobb és képesek a testbeszéd érzékenyebb értelmezésére. Sokkal több apró jelet észrevesznek és több mindenre tudnak odafigyelni.
A megérzések azonban nem működnek előzetes tudás nélkül, még ha ez a tudás nem is mindig tudatos.
Az intuitív készségek tanulhatók és fejleszthetők!

Útmutató intuíció
Az útmutató intuíció az a belső iránytű, amely segít a mindennapokban tájékozódni. Ez a megérzés lényeges a pld. a kommunikációs döntéseknél.
Mindenki rendelkezik ezzel a belső jelzőrendszerrel – ez az intuíció legszemélyesebb formája.

Szociális intuíció
Gyakran érzelmi intelligenciának vagy interperszonális készségeknek is nevezik ezt a fajta intuíciót.
A szociális intuíció hitelesen leolvassa és felismeri a nonverbális kommunikációt (testbeszédet), segít a környezet hangulatának megismerésében.
A fejlett szociális intuícióval rendelkező hostess az intuíció segítségével kiválóan tudja kezelni az ügyfelek egyedi igényeit.

* Mimika
A mimika ösztönösen működik. Fontos tudni, hogy a különböző kultúrákban az érzelmek az arcon ugyanúgy jelennek meg!
Összesen hét alapérzelem tükröződik az arcon – öröm, meglepetés, félelem, szomorúság, harag, undor és az érdeklődés.
A mimika az arc egészének összjátéka, önkéntelenül kifejezi és tükrözi az érzelmeket.

A mimika az egyik legfontosabb nem-verbális eszköz, legjobban képes az érzelmek, a hangulat és a lelkiállapot kifejezésére.
Az arc érzelmi üzeneteire jellemző a szoros intenzitástartomány. A mimikai üzenet lehet feltűnő, leheletfinom, erős vagy groteszk.
Az arc alkalmas a beszédet kísérő jelzésekre is.
A mimika képes a beszéd aláfestésére, hangsúlyozására – esetenként pedig helyettesítheti is a beszédet.

Az ügyfél/hostess interakcióban nem a mimika pillanatnyi állapota a fontos és jelzésértékű, hanem az arc egészének változása.

A homlok
A homlok ráncolása, ha a ráncok vízszintesek – többnyire az érdeklődést, a fokozott figyelmet jelzi.
Az orr felett függőlegesen megjelenő ráncok, amelyek a homlokot szinte kettéosztják – többnyire neheztelést, bosszúságot, szigorúságot fejeznek ki.

A száj és az áll
A szájnak vannak önmagában is – a lelkiállapotra, érzelmekre utaló kifejező mozgásai. Ilyen pld. a mosoly, a félelem, a harag, az önfegyelmező indulat miatt összeszorított ajkak.
Az elhúzott, félrehúzott szájszél nemtetszést, lenézést fejez ki; lekicsinylést érzékeltetnek a lebiggyesztett ajkak; sírást a görbülő vagy a félelemtől remegő ajkak; bámulatot vagy erős figyelmet fejez ki a kissé eltátott száj; hivatalos mosoly a csíz-mosoly vagy a merev, kényszeredett mosolygás.

A száj némán is adhat beszéd közben metakommunikációs jelzéseket az éppen elhangzó szövegre.
A kommunikáció kaphat pozitív vagy negatív jelentést is, attól függően, hogy milyen mimikát, szájmozgást használunk.

Nevetés
Ha az ügyféllel együtt nevet a hostessel és értékeli humorát, az azt jelenti, hogy azonos hullámhosszon van a hostessel.

Mosoly
Az egyik leggyakoribb motiváló gesztusunk a mosoly. Tisztában vagyunk vele, hogy a legtöbb figyelem az arcunkra hárul és a mosolyt a barátságos közeledéssel azonosítja mindenki.
Az ügyfélkapcsolatban azonban nagyon fontos, hogy a hostess különbséget tudjon tenni egy őszinte és egy hamis mosoly között.

Az őszinte mosolyt szinte lehetetlen megjátszani, a mosoly ugyanis több az ajkak elhúzásánál. A valódi mosolyt minden esetben a szem körüli redőkből ismerhetjük fel, hamis mosoly esetén a szem körüli arcbőr sima, és az ügyfél csak az ajkaival mosolyog.
Az aszimmetrikus vagy nem őszinte mosolynak számtalan jelentése lehet, de egyik sem pozitív. Jelenthet megjátszott örömöt, egyet nem értést, kárörömöt, szarkazmust, önteltséget, … A szimmetrikus őszinte mosolyban azonban mindig megbízhatsz!

* Testtartás
A testtartás a test álló vagy ülő helyzete, illetve a kommunikáció közbeni mozgása.
A tudatos testtartásból is nagyon sok mindenre következtethetünk.
Az érdeklődés egyik legjobban megfigyelhető jele, a testtartás.
Ha az ügyfelet érdekli a téma, akkor teljesen a hostess felé fordul (a testünk is figyeli egymást).
A test tartása az érzelmi állapotra is utalhat, például, ha valaki boldog akkor kihúzza magát, ha viszont szomorú, akkor összehúzza magát (magába roskad).

* A tükrözés
Amikor a hostess és az ügyfél között nagy az összhang és alapvetően támogató, egyetértő légkör alakult ki, akkor tudattalanul gyakran lemásolják egymás testtartását és gesztusait. Az ilyen interakciós helyzetben a felek gyakran, öntudatlanul is, ugyanolyan testtartást vesznek fel.
Ezt hívják tükrözésnek, ami a kölcsönös elfogadást és kötődést jelent. Ha azt látod, hogy az ügyfél ugyanolyan testtartást vesz fel, vagy hasonlóan tartja a kezeit, mint te, akkor tökéletes az összhang. A testhelyzetek egybevágósága az odaadást, a teljes egyetértést jelzi.

* Szem gesztusok
A kommunikációban a szemhasználatnak jelentős szerepe van.
Tényleges, személyes kommunikáció csak akkor létesíthető az ügyféllel, ha egymás szemébe néznek. A kommunikáció során a változó intenzitású szemkontaktus mindig árulkodó jel, de igazi jelentése csak a kommunikációs csatorna többi elemével együtt értelmezhető.

A tekintet egyike a legerősebb és egyben legnehezebben befolyásolható non-verbális jeleknek.
A pupilla érzelmeinket is kifejezi, a pupilla szűkülése illetve tágulása tudatosan semmilyen körülmények közt nem szabályozható.
Nem véletlen a közismert mondás: a szem a lélek tükre.
A pupilla tágulás (izgalom) – érdeklődés, a csodálkozás jele lehet, amikor valaki izgalomba jön, pupillája a normális nagyság négyszeresére tágulhat.
A pupilla szűkülés (ellenséges) – az elutasító, dühös ember pupillája összeszűkül.
Bizonytalanságot, zavart jelez az írisz határainak elmosódása, de zavart jelezhet a sűrű pislogás is.

* Határok
Minden ügyfél máshol húzza meg a határait abban, hogy hol végződik a személyes tere. Nagyon fontos, hogy a hostess helyesen mérje fel az ügyfél személyes zónáját – mindig adj az ügyfélnek elég teret!

Az Emerald Hostess Ügynökség elsőrangú nemzetközi hostess munkákra keres Pécs és környékén (Harkány, Villány, Komló, Mohács, Abaliget, Bikal, Bükkösd, Szigetvár, Villánykövesd, Pécsvárad, Püspökszentlászló, Szigetvár, …) hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha érdekel a luxus divat és szépség kiskerekedelem, a luxus vendéglátás (luxus hotelek, fine dining éttermek), a nemzetközi rendezvények és események szervezése – nagy lelkesedéssel és motíváltan, önállóan és csapatban is képes vagy kimagasló hostess munkát végezni.

Az Emerald Hostess a kiválasztott hostess jelentkezők számára többek között megbízható és rugalmas állás lehetőségeket (teljes, részmunkaidős, alkalmi, ideiglenes, ..), kellemes, luxus munkakörülményeket, nemzetközi szintű hostess dijat (£10,00-12,00 /Hr, kb 3.600 Ft/óra), ingyenes tréningeket, fejlesztő programokat biztosít.
Jelentkezz!