Az Emerald Hostess Ügynökség elismert nemzetközi hostess ügynökség a luxus piacon, Kifinomult, elit hostess szolgáltatásaink elérhetők a világ gazdag nagyvárosaiban (London, New York City, Dubai, Róma, Párizs, …) és a világ különlegesen szép helyszinein (Amalfi Coast, Hawaii, Bora Bora, Seychelles, Fiji, Caribbean, Venice, …)
Különösen jó megjelenésű, lenyűgöző hostesseink dolgoznak a luxus szektor kivételes területein – a luxus divat és szépség kiskereskedelemben (luxus áruházak és márka shopok), a luxus vendéglátásban (5 csillagos szállodák, fine dining éttermek, …), a luxus események és rendezvények szervezésében, …
Az Emerald hostess munkakörök rendkívüli lehetőséget biztosítanak a luxus üzleti és privát világ belső életének megismerésére, a kvalitatív szakmai tapasztalat szerzésre és fejlesztésre, a választékos, presztizs értékű luxus márkák és szolgáltatások megismerésére.
Az Emerald Hostess a a fiatal pályakezdők és az egyetemi vagy főiskolai hallgatók részére is tud színvonalas hostess munkákat biztosítani.
Az Emerald fejlett programokkal és tréningekkel támogatja az új hostess tehetségeket, hogy megfeleljenek a luxus piac elvárásainak, hogy sikeresek legyenek a hostess világban.
Az Emerald szünet nélkül, folytonosan követi a luxus piac trendjeit és az új kihívásokhoz, új igényekhez rugalmasan alkalmazkodik.
Az új kihívások teljesítéséhez folyamatosan keresünk tehetséges, fejlett készségekkel rendelkező hostess jelentkezőket.
Kecskemét egyetemi város, az egyetemi képzések (pedagógus, turizmus-vendéglátás, kereskedelem, idegen nyelvek, …) mellett sokféle középiskola, gimnázium, szakgimnázium és szakközépiskola is működik a városban és környékén (egészségügyi, idegenforgalmi, vendéglátóipari, …).
Az Emerald Hostess Ügynökség Kecskemét és környékén (Kiskőrös, Kiskunfélegyháza, Nagykőrös, Cegléd, Dabas, …) keres tehetséges hostess jelentkezőket. Jelentkezz! Ha érdekel az igényes és megbízható hostess munka, inspirál és vonz a luxus piac világa (divat + szépség, vendéglátás, a rendezvények, …).
A hostess munkakörökben a foglalkoztatók általában nem igényelnek szakképzettséget, szakmai tapasztalatokat (hard skills), ezért a a hostess munkák a legkeresettebb állások közé tartoznak.
A hostess munkakörökben a legfontosabb, a lényeges követelmények közé a soft skills elemek (lágy készségek) tartoznak.
Egy adott munkakőr betöltéséhez szükséges készségeket és ismereteket két csoportra oszthatjuk – a kemény, hard és puha, soft elemekre.
A sikeres hostess karrier legfontosabb elemei a soft skillek, a puha (lágy) faktorok.
A szociális kompetenciák (soft skillek) előrejelzik és meghatározzák a hostess kapcsolatainak minőségét és a munkateljesítményét is.
A soft skills (lágy) elemek közé tartoznak a következő készségek, tulajdonságok és képességek – nagyszerű megjelenés, tökéletes külső és belső tulajdonságok, kiváló kommunikációs készség, önismeret, problémamegoldó képesség, szorgalom, együttműködésre való készség, lelkesedés, attitűd, magabiztosság, érdeklődés, motiváció, … és még sok más.
A tehetséges hostess kiemelkedik valamilyen területen, valamiben nagyon jó a környezetéhez képest.
A kiváló hostess ismeri képességeit és tudatosan felhasználja azokat a készségeit és tulajdonságait, amelyek számára a nagyszerű sikert biztosítják.
Ez a tudatosság segít a hostessnek az érdekes, élvezetes és sikeres hostess munkában.
A képességeken és készségeken kívül fontosak a pozítiv személyiségvonás kombinációk is, mint pld. a magas tolerancia szint, a magas érzelmi stabilitás, … melyek segítségével a hostess tökéletesen képes betölteni az adott hostess munkakört.
A soft skills elemek tanulhatók és fejleszthetők!
Jelentkezz Hostessnek!
Lehet, hogy rendelkezel fejlett soft skills készségekkel, de ha nem rendelkezel az se baj, az Emerald Hostess ingyenes személyes vagy online készségfejlesztő programjain, tréningein felkészít a minőségi, kimagaslóan színvonalas hostess feladatokra.
Ismerd meg a luxus piacot, a legigényesebb piacot!
A luxus piac, még a gazdasági válságok idején is évi 5-7 százalékos növekedéssel évről évre töretlenül fejlődik.
A luxus a pompát, a fényűzést jelenti – magas minőséget, exkluzív értéket, ritkaságot, kifinomultságot képviselő dolgokat foglal magában.
A fényűzés prémium kategória szinonimája, a mindenből a legjobbat jelenti.
A luxuscikkek státusszimbólumok, melyek a gazdagságot, a magasabbrendűséget fejezik ki a külvilág felé.
A luxus attól luxus, hogy csak egy kiváltságos réteg számára elérhető!
A luxus életmódot folytató fogyasztók állandó részesei lehetnek a luxus mámorító világának.
A luxus tulajdonságok, amitől a fogyasztók luxusnak tekintik a termékeket/szolgáltatást, és azokat választják más, nem luxus dolgok helyett: a kiváló minőség, a nagyon magas ár, a ritkaság és egyediség, az esztétika, a tradíció és a személyes kötődés, …
* Ritkaság és egyediség – ezek a legfontosabb tulajdonságai a luxustermékeknek / szolgáltatásoknak, mert biztosítják a különlegesség és a kiválasztottság érzését a luxus fogyasztó számára.
* Nagyon magas ár – egy kivételes réteg az akik részese lehet a drága luxusvilágnak, így a magas ár önmagában is alkalmas a termék vagy szolgáltatás megkülönböztetésére és a luxus réteg elkülönülésére.
A tömegpiac lényeges jellemzője, hogy a piac árérzékeny – a vásárlói, fogyasztói döntések legfontosabb tényezője az ár.
A fogyasztó a legjobb árakon akar hozzájutni a termékhez vagy szolgáltatáshoz, az ártudatosság és a takarékosság a legfontosabb motivációja.
A tömeg piacot a reális, a racionális döntések jellemzik.
A luxus piac ügyfeleinek (vásárlók / fogyasztók) a döntéseit nem az ár, hanem a kapott szolgáltatás színvonala, az emocionális élmény határozza meg.
A kivételezett luxus ügyfelek a vásárlás / fogyasztás során szubjektív, érzelmeken alapuló fogyasztói döntéseket hoznak.
A luxus fogyasztók élményként élik meg a vásárlásaikat, nem egyfajta feladatszerű cselekvésként.
A luxus fogyasztás, mint az érzelmi igények kielégítésének eszköze – tulajdonképpen ez a luxus fogyasztás pszichológiája.
A fogyasztást motiválhatják és átszőhetik, akár tudattalanul is az érzelmi igények, pld. az önjutalmazás és kényeztetés iránti vágy, a kiválasztottság érzése, az elismerés iránti vágy, …
Az érzelmi szükségletek vonzzák a luxus fogyasztót, az önkifejezés és a kényeztetés egyaránt fontos motivációs faktor a fogyasztásban.
A luxuscikkek vásárlását egyértelműen a luxus fogyasztók érzelmi szükségletei vezérlik, racionális döntések azokban a kategóriákban lehetségesek, ahol a befektetés a termékek vásárlás igazi célja.
A luxus fogyasztó számára egyedi élményeket kell teremteni. A luxustermékek/szolgáltatások az érzelmekre hatnak.
Az exkluzív márka termékeknél vagy szolgáltatásoknál ma már a funkció kevés, a luxus ügyfelek élményt is szeretnének kapni.
A luxus piacon a hosszútávú siker kulcsa az ügyfél-elégedettség, a minél magasabb szintű egyedülálló, páratlan élmény, ügyfélélmény biztosítása.
Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó elvárásait, várakozásait!
Hostess a luxus piacon
A hostess munka ma már szakma – a hostess személyes szolgáltatások a luxus piac minőségi színvonalát emelik, hozzájárulnak a magas-szintű rendkívüli ügyfél élményhez, a nagyszerű ügyfél elégedettséghez. A hostess feladata a személyes és tartós ügyfélkapcsolat kialakítása, az ügyfél egyedi elvárását teljesítő ügyfélélmény biztosítása
A luxus élmény szempontjából fontos tényező, hogy a hostess az adott munkakörben boldog és motivált legyen és őszintén adhassa át a márka iránti szeretetét az ügyfeleknek.
A páratlan hostess szolgáltatás legfontosabb elemei – a kifinomult és emlékezetes megjelenés, személyes odafigyelés, érzékeny figyelmesség, meghitt és őszinte mosoly, törődés, megnyerő társalgás, élvezetes és szórakoztató társaság, barátságosság, mely a meghittség, az odaadás érzését nyújtja az ügyfélnek,… a sikeres hostess mindig érzi, hogy hol a határ a sikeres, felülmúlhatatlan interakcióban.
A luxus piac új trendje az újdonságok iránti felfokozott vágy és az impulzív vásárlás.
A luxus fogyasztó elvárása, hogy valami újat és mindig a legújabbat kapja meg, így sok luxus termék/szolgáltatás életciklusa rendkívül gyorsan lerövidül.
Az impulzív vásárlás lényege, hogy a fogyasztó örömöt szerezz magának, izgalomba kerüljön érzelmileg, ugyanakkor a negatív érzésektől távol maradjon, és boldogok legyen. Az impulzív fogyasztó nem mond le semmiről, amit szeretne és élvezi az életet.
Luxus és az Esztétika
A luxus piacon elvárás, hogy minden luxus ügyfélélménynek, fogyasztói élménynek az örömök, a kényeztetés forrásának, lefejhetetlen és csodálatos élménynek kell lennie.
A luxus szolgáltatások(áruházak, szállodák, éttermek, …) célja olyan egyedi, előkelő vagy újdonságerejű környezetet biztosítása, melynek hatása felejthetetlen és a luxus fogyasztó elégedetten újra és újra visszatér.
A luxus piac szereplői a presztízs, elsőrendű ügyféligények kimagasló kielégítése érdekében fáradhatatlanul fejlesztik a luxus környezetüket (áruházak, szállodák, … különleges belsőépítészeti megoldásai), a kivételes és nagyszerű élmény szolgáltatásaikat. A kínálatot bővítik bámulatos, hatásos újdonságokkal, interaktív vásárlási élményekkel; felhasználják az IT technológiát a hatékony és személyre szabott ügyfél kapcsolatok kiépítésében (szociális média, Instagram, Facebook, internet, …).
A luxus piacon felértékelődtek a face-to-face személyes kapcsolatok, a hostess és az ügyfél közötti bámulatos és időtálló interakciók, a testre szabott, az ügyfél egyéni extravagáns igényeihez is illeszkedő szolgáltatások, az élményteremtő szolgáltatások.
A kizárólagos, egyedülálló ügyfél élmény, amelynek alapja – a bizalom, a méltányosság, az elkötelezettség és a lojalitás – személyes kapcsolatok, szimpátia, személyes találkozások, emberi és pszichológiai tényezők (empátia, attitűd, érzelmi intelligencia, …) nélkül nem valósítható meg.
Semmilyen technika nem tudja pótolni a hostess kedvességét, a proaktivitását, a derűs és figyelmes hozzáállását, a pozitív emberi megnyilvánulásait.
Az őszinte természetes életvidám mosoly hallható!
A hostess és az ügyfél közötti személyes interakcióval páratlan és felejthetetlen minőségű élményt tudunk biztosítani.
A nagyszerű, emlékezetes hostess / ügyfél interakcióhoz a hostessnek rendelkeznie kell kifinomult soft skills készségekkel és képességekkel (mint pld. a lebilincselő megjelenés, a kivételesen jó kommunikáció, a társas élet ismerete, a pozitív testbeszéd, a figyelem, az empátia, … ).
Emerald Hostess a luxus piacon
Az Emerald Hostess ismeri az ügyfelei rendkívüli igényeit és elvárásait.
Felkészült elit hostesseink képesek a hostess feladatok elkötelezett, sikeres, szenvedélyes és motivált teljesítésére.
Az Emerald Hostess Ügynökség prémium minőségű hostess szolgáltatásával színvonalat teremt, rugalmasan alkalmazkodik a luxus piac folyamatosan növekvő igényeihez. Reprezentatív hostess szolgáltatásainkkal képesek vagyunk nagyszerű, kizárólagos és időtlen élményeket biztosítani.
Az Emerald hostess rendelkezik a luxus piac igényeinek megfelelő magasszintű és igényes készségekkel és kompetenciákkal!
Az Emerald Hostess Ügynökség elsőrangú, kifogástalan és emlékezetes hostess szolgáltatásokat nyújt a luxus szektorban működő ügyfelei részére.
Az Emerald Hostess képes felülmúlni az ügyfelei elvárásait. Proaktív, lebilincselően jó megjelenésű hostesseink minden helyzetben képesek az ügyfél igények nemzetközi szintű teljesítésére.
Hostesseinek személyes kiválasztása során a hostess jelölt szakmai (hard skills) és a puha (soft skills) képességeit, készségeit felmérjük, a hostess kiválasztásánál fejlett HR módszerekre és ismeretekre is támaszkodunk. Folyamatosan keresünk sikeresen érvényesülni tudó hostess jelölteket keresünk, akik élni tudnak a presztízs lehetőséggel és alkalmasak a luxus szektor által megkívánt magas minőségű feltételeknek.
Az Emerald Hostess Ügynökség hostess szolgáltatásai elérhetők a világ leggazdagabb divat városaiban, a luxus szektor következő területein Hostess Állások és Munkakörök (további fontos információkat találsz az Információk illetve a Szolgáltatások menüpontban)
Luxus Áruházak és Márka Shopok
* Sales Representative / Sales Associate – Értékesítési Munkatárs; * Luxury Personal Shopper / Luxury Personal Shopping; * Promotional Hostess;
* Customer Service Assistant – Vevoszolgálati Asszisztens; * Sales Consultant / Sales Advisor – Értékesítési Tanácsadó, …
Luxus Szállodák
* Lounge Hostess / Executive Lounge Hostess / VIP Lounge Hostess; * Room Service Hostess; * Lobby Hostess; * Hospitality Assistant, …
Michelin-csillagos Éttermek – Fine Dining Éttermek
* Restaurant Hostess; * Fine Dining Hostess; * Welcome Hostess, …
Luxus Rendezvények és Események
* Trade Fair Hostess / Trade Show Hostess; * Event Hostess – Esemény Hostess; * Atmosphere Model / Hostess, …
Hostess Guided Tours – Personal Hostess
* Experience Hostess / Tour Hostess; * Personal Assistant; * Private Personal Shopper, …
Személyiségvonások – Viselkedési típusok
A siker kulcsa ismerd meg az ügyfélt és alkalmazkodj hozzá!
A hostess az első találkozáskor az ügyfél viselkedési stílusát veszi legelőször észre. A sikeres hostess törekszik megfigyelni és elemezni az ügyfél viselkedését, ezt részben a viselkedésen keresztül tudja elérni.
A viselkedés gyakorlatilag az a stratégia (nem mindig tudatos), amit az egyén kiválaszt a céljai elérésére és a saját maga megjelenítésére.
A viselkedés többek között függ a konkrét környezetről alkotott véleménytől, pld. barátságos vagy kevésbé barátságos a környezet; erősebb vagy gyengébb vagyok mint a környezet.
A viselkedés tekinthető a legkülső rétegnek, aminek megértése, felismerése és alakítása a hostess segítségére lehet számos helyzet megoldásában.
A sikeres hostess ismeri a viselkedési stílusok jellegzetességeit, azok működését, szabályait és a viselkedés mögötti pszichés jellemzőket, a személyiségvonásokat is. A hostess ismeri saját viselkedési stílusát és ennek alapján képes jól illeszkedni, alkalmazkodni a más típusú ügyfélhez is. A hostess hatékonyan alkalmazkodni csak akkor tud, ha elkezdi érezni az ügyfél reakcióin keresztül a viselkedését, a gondolkodását és értékrendjét.
Viselkedési tipusok
Preferált, természetes és felvett viselkedés.
Minél messzebb van a felvett viselkedés a természetes viselkedéstől annál több energiába telik annak a fenntartása. Hosszútávon elégedetlenséget és kifáradást okozhat, ha nagy az eltérés a természetes és a felvett viselkedés között.
Személyiségvonások
Az extraverzió, az érzelmi stabilitás, a barátságosság, az intellektus (tapasztalatra való nyitottság) és a lelkiismeretesség.
Mindenkiben található valamennyi mindegyik jellemzőből, de ezek aránya és valamelyik túlsúlya alapvetően meghatározza az egyén személyiségét.
* Extraverzió (extrovertált és introvertált)
Az extrovertált inkább a külvilág felé forduló személyiségtípus, minden figyelmét és érdeklődését a környező világ, az emberek az események és a külső élmények kötik le. Életét az őt körülvevő világgal való kapcsolata tölti ki.
Az extrovertált típus kedveli a társaságot, közvetlen, magabiztos, nyitott barátkozó természetű, igen aktív, impulzív személyiség, igazi társasági ember, sokat beszél, ő a szavak embere, nagyon ügyesen fejezi ki magát; szereti az életet, szinte mindig vidám.
Az extrovertáltak vállalkozó szelleműek, tele vannak tetterővel, azonban nem túl kitartóak.
Az introvertált típus lassabb, megfontoltabb, minőségibb megközelítést alkalmaz.
Az introvertált típus csendes, megfontolt, zárkózott, visszahúzódó. Nagy társaságban, idegen közegben feszélyezetten mozog, a tömeg idegessé, feszültté teszi. Távolságtartó, nehezebben alkalmazkodik és teremt új kapcsolatokat. Jól elvan egyedül is. Általában kevés, de tartós és mély barátságok, viszonyok kialakítására törekszik.
Az introvertáltak nem kedvelik a váratlan helyzeteket, ezért előre terveznek és rendszerint kitartóak.
* Érzelmi stabilitás
Az érzelmi stabilitás és ennek hiánya megmutatja, hogy a tipus milyen mértékben aggodalmaskodó, szorongó, ideges, izgulós vagy feszült.
Az érzelmileg instabil típus hangulata ingadozik, könnyen kibillen. Pesszimizmusa, negatív jövőképe negatívan hathat a környezetére.
* Barátságosság
A barátságos típus kedves, segítőkész, gondoskodó, együttműködő, szerethető, jó természetű és szimpatikus. A legfontosabb tulajdonság, amikor arról döntünk, hogy megbízunk-e valakiben. Nagy a kapcsolathálójuk, mely jótékony hatással van a lelki életre is.
* Intellektus (tapasztalatra való nyitottság)
Befogadóképesség, hogy mennyire vagyunk nyitottak az új környezetre, az új ötletekre.
A fejlett típus kreatív, összetett módon szemléli a világot, fogékony az újdonságokra, nem szereti a bevett gyakorlatokat, értékelik az újító szellemiséget és az újító megoldásokat, a teljesítményeket.
* Lelkiismeretesség
A lelkiismeretes típus kötelességtudó, szervezett, előrelátó, megfontolt, komoly és rendszerető. A kevésbé lelkiismeretes szétszórt, meggondolatlan, lobbanékony és ösztönös. A lelkiismeretesség szorosan kapcsolódik a munkahelyi teljesítményhez, a a sikeres karrier egyik fontos eleme.
A személyiségtípusokat nem szabad külön-külön értelmezni – pld. teljesen más az, aki extrovertált nyitott, barátságos és érzelmileg stabil, mint az az extrovertált, aki zárkózott, labilis és nem tud együttműködni. Figyeld a teljes összképet!
A hostess saját szemléletmódjának megfelelően képes a személyiségének fejlesztésére!
Személyiségét a napi igényekhez illetve a konkrét élethelyzetekhez rugalmasan tudja alakítani.
Az Emerald Hostess Ügynökség színvonalas hostess állásokra keres fiatal pályakezdőket, egyetemi és főiskolai hallgatókat.
Kecskemét és környéke (Kiskőrös, Kiskunfélegyháza, Nagykőrös, Cegléd, Dabas, …) a hostess keresési programunk egyik fontos, hangsúlyos célpontja. Jelentkezz!
Az Emerald Hostess a kiválasztott tehetséges jelentkezők részére a célravezető karrier eléréséhez ösztönzést, támogatást nyújt.
Hogyan legyél sikeres hostess!
* Önértékelés és a külső megjelenés
A hostess belső értékei nagyon fontosak, mégis a jó külső a hostess munkák elengedhetetlen követelménye, a jó megjelenés sokszor az első pillanatban eldönthet mindent.
A hostess kinézete meghatározza a róla kialakuló képet, ezért fontos, hogy a hostess tudatosan használja ki a vizuális benyomás hatását és minden helyzetben hozza a legjobb formáját!
Reálisan és pontosan értékeld az előnyös és a kevésbé előnyös tulajdonságaidat. Számos beauty technikai és stílus elem létezik, amellyel kiemelheted az előnyös tulajdonságaidat és csökkentheted a hátrányosabbakat.
Arc és a bőr szépsége
Nincs szebb, mint a tiszta, ápolt tökéletes arcbőr!
A ragyogóan szép és üde arcbőr ápolási rutin alapja a tisztítás, a tonizálás és a hidratálás.
Ezekkel az egyszerű kozmetikai lépésekkel sokat tehetsz azért, hogy bőröd fiatalos, puha és egészséges legyen.
Alakíts ki egy napi szépségápolási rutint és legyél kitartó, rendszeresen tartsd be.
Használj reggel vitaminokban és tápanyagokban gazdag krémet, mely egész napra táplálja a bőröd mélyebb rétegeit is. A bőröd látványosan üdébb és élettel telibb lesz a gyorsan felszívódó krém hatására.
Az éjszakai ápolás is nagyon fontos, éjszaka az arcbőr az egész testhez hasonlóan pihen és sokkal inkább képes regenerálódni. Az arckrém aktív anyagi is intenzívebben képesek kifejteni a hatásukat. Használj hatékony és minőségi kozmetikai termékeket.
Figyelj jobban az életmódodra (egészséges táplálkozás, víz, alvás és sport).
Smink – a természetes ragyogó smink csodákra képes, A smink olyan, mint az aláírás, használd a természetes árnyalatokat!
Frizura
A kivételesen jó frizura alapja a jó vágás. olyan formára van szükséged, amely jól beválik a mindennapokban, és hajad természetességét is hangsúlyozza. A stílus mindenképpen a vágástól függ, ezért a megfelelő megtalálása a legfontosabb feladat. Gondosan figyelj a haj ápolására is, hogy hajad életteli, levegős, könnyű és csillogó legyen.
Ápolt és szép kezek
Kezed a névjegyed – sokkal többet elárul rólad, mint gondolnád, nem csak formája, ápoltsága beszédes, de az egészséged tükre is!
A kéz bőre ugyanolyan érzékeny, mint az arcbőr, ennek ellenére sokkal inkább igénybe van véve.
A szép selymes, ápolt kéz része megjelenésednek és meghatározó lehet abban is, hogy milyen kép alakul ki rólad az ügyfeledben.
A non-verbális kommunikációban a kézgesztusoknak hangsúlyos szerepük van, a kéz mindig a figyelem középpontjában van.
Óvd a körmödet és a kezedet mindentől, ami károsíthatja. A jól ápolt kéz elsődleges feltétele az egészséges és szép köröm.
A szép köröm lakk nélkül is tiszta és elegáns.
Stílusos Öltözködés
A jó megjelenés lényeges eleme a stílusos öltözködés
A divatos öltözködés az önkifejezés egyik leghatékonyabb eszköze.
Nagyszerű életérzés stílusosnak, klasszikusnak és szexinek lenni, mindenféle erőlködés nélkül!
A stílusos megjelenés alapja az, hogy jól érezd magad abban, amit viselsz. A saját stílusodat nemcsak a ruháid határozzák meg, hanem a személyiséged is. Az öltözködés önkifejezés, önmagunk ismeretének egy lényeges eleme a jó megjelenés és a jól kiválasztott ruházat. A stílusos öltözködés titka a jól megválasztott ruhatár, a figyelmesen kidolgozott megjelenés és fellépés.
Az öltözködés mint kommunikációs eszköz
Az öltözködés mindig sokat elárul a viselőjéről, anélkül, hogy megszólalna.
Amikor reggel kiválasztod az aznapi öltözéked, mindig gondolj arra, hogy kivel találkozol és mit szeretnél közölni magadról.
A stílusos hostess mindig figyelembe veszi az aktuális feladatát és biztos érzékkel válogatta össze szettjét, ami soha nem túl sok és nem is túl kevés.
Egy apró részlet, egy kiegészítő rengeteget változtathat a hostess megjelenésén, ugyanabból a ruhából akár teljesen más karaktert is kihozhat, sokkal személyesebbé, egyedibbé és különlegesebbé teheti az összeállított szettet.
Figyelj a színekre, a színek hatással lehetnek a hangulatra, a harmonikus összhatásra.
Teljesen új, életteli színsémát kapsz, ha a semleges színekhez hozzáadsz pld. egy hangsúlyosabb, élénkebb színt.
A színek keverése a színtípus szerint
A színek keverése akkor a legtökéletesebb, ha a saját színtípusodnak megfelelően, a színpalettád színei közül választasz. Ebben a helyzetben jól fog állni a ruházat színe és a színek is legelőnyösebbnek mutatnak. Hideg típus a hideg színek közül tud választani, a meleg színtípus pedig a meleg színek közül. A színtípusos színkeveréssel képes leszel kellemes, harmonikus, megnyugtató, és stílusos megjelenést elérni.
Haj- és ruhaigazgatás.
A hostess tudatosan kifejezheti az érdeklődését a férfi ügyfél irányában, ha hajához nyúl és megigazítja a frizuráját, vagy éppen a ruhája kivágásán, szoknyáján igazít valamit. Az ilyen igazgatás kommunikációs jelentősége, hogy a hostess ezzel fel tudja hívni magára a férfi ügyfél figyelmét.
Testbeszéd üzenete – tessék, itt vagyok, fel vagyok készülve az interakcióra.
* Pozitiv Énkép
A pozitív énkép kialakítása és megerősítése.
Nagyon fontos, hogy tisztában legyünk mindazzal, ami bennünk zajlik. Kapcsolataink alakulása, a konfliktuskezelés hatékonysága nagyrészt azon múlik, hogy van-e reális önismeretünk, és rendelkezünk-e elegendő önbizalommal, önbecsüléssel.
Benned is él egy önmagadról kialakított belső kép, mely az érzelmeidet, a testérzéseidet, tapasztalataidat, … foglalja magába – ezt nevezzük énképnek.
Az énképed fejlesztésével képes leszel arra, hogy egyre jobb dolgokban higgy és látni fogod, hogy életed és a munkád területén egy magasabb szintre tudsz eljutni.
Aktuális énkép – ahogyan önmagunkat a jelenben látjuk a valódi tapasztalataink alapján.
Ideális énkép – a vágyott tulajdonságaink alapján alkotott kép, tulajdonképpen amilyennek lenni szeretnénk.
Az énideál a számunkra fontos személyek értékeivel való azonosulások eredményeképpen alakul ki.
A harmonikus személyiség feltétele, hogy az énkép és az énideál minél közelebb legyen egymáshoz, hogy a hostess olyannak lássa magát, amilyennek valójában lenni szeretne – ez segíti leginkább a célját, az önmegvalósítást.
Önismeret
Nem egy végleges állapot, életünk során folyamatosan változik, finomodik azáltal, hogy egyre több emberrel kerülünk kapcsolatba és egyre több területen tudjuk kipróbálni magunkat.
Önbecsülés
Magabiztosságod az önbizalmadra épül; önbizalmad pedig az önértékelésed és az önbecsülésed függvénye.
Az önbecsülésed fejlesztése boldogabbá, sikeresebbé tesz, fejleszti jellemedet, és jelentősen messzebbre juttat el az életedben, mint azt valaha is gondoltad volna.
Az önbecsülés hiányából származik élet számtalan problémája, pld. ha azt hisszük, hogy tehetetlenek vagyunk vagy képtelenek a változtatásra.
Önbecsülésed fejlesztése a legjobb módja annak, hogy felkészülj a a hostess sikerre!
Önbecsüléseddel van összhangban minden, amit magadról és a lehetőségeidről gondolsz, minden döntésed és cselekedeted is.
* Jó Kommunikáció
Ma már szinte minden hostess munkakörben elvárás a jó kommunikációs készség.
Elvárás az érthető, tagolt beszéd, a mondanivaló választékos, megnyerő stílusban történő tálalása, a bő szókincs, a jó társalgási képesség.
Jó kommunikációs készséggel rendelkező hostess képes szinte azonnal megtalálni a hangot minden ügyféllel, rá tud érezni arra, kinek hogyan kell tálalni a mondanivalóját a hatékony és sikeres kommunikáció érdekében.
Vokális kommunikáció – a hang képes érzelmek közvetítésére és kifejezésére
A beszédben egy nem verbális kommunikációs csatorna is működik – a vokális kommunikációs csatorna.
A figyelemreméltó kommunikációban fontos a hanghordozás és a hangnem (pld. felemeli a hangját, kemény hangon vagy hivatalos hangon beszél, nem megfelelő hangon beszél, …).
A vokális jeleknek, azaz a hangjeleknek jelentős szerepük van a kommunikációban. Nem mindegy, hogyan mondjuk azt, amit mondunk.
A hangunkkal sok mindent kifejezhetünk.
Amikor boldogok és elégedettek vagyunk, akkor vidám hangunk, amikor bánatosak vagy szomorúak vagyunk szürkévé válik a hangunk.
A hang jól tükrözi az izgalmat, a belső feszültséget – a hanghordozás változása képes érzelmek kifejezésére is.
A vokális csatorna képes finoman jelezni a belső ellentmondást, a belső feszültség hirtelen emelkedését, a hostess kimozdulását a tervezett kommunikációból. Feszültséget jelezhet pld. a szó hibás kimondása, az elszólás, a szavak kihagyása, a hibás szórend, a túl hosszú szünet, …
A kommunikációs partner egyedül a beszédből, a vokális csatorna érzékeny jeleiből észlelheti, hogy valami baj van, valami izgatja a másikat, valami elvonja a figyelmét. A vokális csatorna a pszichikus működésekben mutatkozó zavarok legkifinomultabb kifejezője is.
A hangnak érzelemkifejező és lényeges kommunikációs jelentősége van.
Fontos és finom üzenetet küldhetünk a beszédet kísérő egyéb vokális jelek használatával (pld. hangsúly, beszédritmus, hanglejtés, beszédtempó, beszédszünet, dallamváltozás, …).
A hangjelekhez tartozik a hangerő is. Fontos, hogy mindig az adott helyzetnek megfelelő hangerővel beszéljünk. Zavaró és kényelmetlen lehet, ha a beszélő túl halkan, alig érthetően, vagy túl hangosan beszél. A vokális jel a kiejtést is, amely nem verbális jel és árulkodik az egyénről.
Az emberi hallás 2000 és 5000 Hz közötti tartományban a legérzékenyebb. Minél jobban és minél finomabban képes a fül ezeknek a hangoknak
az észlelésére és megkülönböztetésére, annál teltebben és csiszoltabban szól a hang is.
Fejlett és tudatos vokális kommunikációval a hostess könnyebben tud ráhangolódni az ügyfélre, jobban meg tudja ragadni a figyelmét!
Az Emerald Hostess Ügynökség magas színvonalú nemzetközi hostess munkákra keres Kecskemét és környékén (Kiskőrös, Kiskunfélegyháza, Nagykőrös, Cegléd, Dabas, …) hostess jelentkezőket.
Jelentkezz, ha szenvedélyesen érdekel a luxus divat és szépség kiskereskedelem, a luxus vendéglátás (luxus hotelek, fine dining éttermek),
a nemzetközi rendezvények és események szervezése – teljes odaadással és motíváltan, csapatban és önállóan és is képes vagy kiemelkedő hostess munkát végezni.
Szakértőink által összeállított további lényeges információkat találsz a hostess munkákról és feltételekről az Emerald Hostess Ügynökség weblapján!
A kiválasztott hostess jelentkezők számára az Emerald Hostess többek között megbízható, nagyszerű és rugalmas munka lehetőségeket (ideiglenes, alkalmi, teljes és részmunkaidős, ..), élvezetes, luxus munkakörülményeket, nemzetközi szintű hostess óradijat (£10,00-12,00 /Hr, kb 3.600 Ft/óra), ingyenes készség és képesség fejlesztő tréningeket, programokat biztosít.
Jelentkezz!