A Emerald Hostess nemzetközi szinten elismert vezető Hostess Ügynökség.
Székhelyünk az Egyesült Királyság fővárosában, London, Chelsea & Kensington kerületében található.
Az Emerald Hostess magas-színvonalú hostess szolgáltatásai elérhetők a világ vezető pénzügyi és gazdasági központjaiban, a világ leggazdagabb városaiban (London, New York, Dubai, Hong Kong, Szingapúr, Monacó, …) és a világ legszebb, legérdekesebb helyszínein (Amalfi Coast, Hawaii, Bora Bora, Seychelles, Fiji, Caribbean, Venice, …)
Fókuszban a luxus piac
A luxus szintű időtlen ügyfélélmények, a luxus életérzés biztosítása.
A luxus piac, a luxusfelfogás legfontosabb kulcs elemei
A luxus piac ügyfeleinek a fogyasztói döntéseit nem az ár, hanem a kapott szolgáltatás színvonala, az emocionális élmény határozza meg.
Az elit luxus ügyfelek a vásárlás / fogyasztás során szubjektív, érzelmeken alapuló fogyasztói döntéseket hoznak.
A luxus fogyasztók élményként élik meg a vásárlásaikat, nem egyfajta feladatszerű cselekvésként.
A luxus fogyasztás a kiváltságos fogyasztó érzelmi igényeinek kielégítését biztosítja – tulajdonképpen, ez a luxus fogyasztás pszichológiája.
A fogyasztást átszőhetik és motiválhatják tudattalanul is az érzelmi igények, pld. az önjutalmazás és kényeztetés iránti vágy, a kiválasztottság érzése, az elismerés iránti vágy, …
* a luxus piac – a kivételezettek, a kiváltságosok piaca (vagyonos, gazdag családok és személyek, arisztokraták, milliomosok, milliárdosok, sztárok, magas jövedelemmel rendelkező alkalmazottak – elnökök (CEO), igazgatók, menedzserek, bankárok, brókerek, …);
* az ár nem kulcs tényező, az ügyfelek érzelmi döntést hoznak és számukra a minél magasabb színvonalú élmény elérése a kulcs elem;
* presztízs, kizárólagos, különlegesen egyedi, személyre-szabott termékek és szolgáltatások;
* high-end, superior minőség, újdonság értékű felejthetetlen élmények;
* luxus környezet mind a privát életben, mind a luxus fogyasztás területén (egyedi, fényűző belsőépítészet, elragadó gazdag anyagok, egyedülálló hangulat, privát személyzet (séf, sofőr, assistant, …), kényelem, intimitás, …
A luxus a presztízst, a magas társadalmi státuszt és az egyediséget is jelenti!
A luxus életmóddal, a luxus fogyasztással a fogyasztók elérnek egy státuszt, céljuk, hogy másoktól pozitív irányban megkülönböztessék magukat, és magasabb rendűnek érzékeljék őket a többiek.
Egy elit réteg engedheti meg magának, hogy állandó részese legyen a luxus fényűző, mámorító világának!
A luxus világ termékeinek és szolgáltatásainak kiemelt tulajdonságai – kiváló, pótolhatatlan minőség, rendkívül drága ár, egyediség és ritkaság, esztétika, tradíció és személyes kötődés.
* Kiváló minőség – a minőség és a luxus szinte már összefonódott egymással, akár egymás szinonimájaként is használják.
* Rendkívül drága ár (a hivalkodó ár) – sokan nem engedhetnek meg maguknak nagyvonalú kiadásokat, ezért számukra teljesen elérthetetlenné válik a luxus világa, a luxus életmód, hiába a nagyszerű minőség, számukra nem elfogadható a költséges ár.
A drága luxusvilágban, így a magas ár önmagában is alkalmas a fogyasztók megkülönböztetésére és az elit réteg elkülönülésére.
A luxus fogyasztó alap elvárása, hogy a fogyasztás környezete (luxus áruház, márka shop, fine dining étterem, …) is luxus minőségű legyen, a fogyasztó pedig különlegesen figyelmes bánásmódban részesüljön.
* Tradíció és személyes kötődés – alapvető elvárás, hogy luxus terméknek, a luxus márkának történelemmel kell rendelkeznie. A luxus antik tárgyak az idő múlásával egyre többet érnek, nagy örömöt és elégedettséget okoz a birtoklásuk.
Nemzedékeken át öröklődhetnek, még tovább növelve eszmei és pénzügyi értéküket is, erős személyes kötődést kialakítva.
A presztízs termékek és szolgáltatások típusai – felső-piaci, prémium, luxus.
Presztízskereső fogyasztói magatartások a luxus világban
* Az észlelt hivalkodó érték szerint
Minél magasabb az ár, annál nagyobb minőséget tulajdonít a fogyasztó a luxus terméknek vagy szolgáltatásnak.
* Az észlelt társadalmi érték szerint
A fogyasztónak kevésbé fontos az ár mint a presztízs jelzője. Számára sokkal lényegesebb, hogy a környezetére milyen hatással van a presztízs dolgok fogyasztásával. Erős a referencia csoportok (a fogyasztó magatartását befolyásoló csoportok) hatása is, a fogyasztó vágya, hogy a presztízs dolgokat fogyasztó csoporthoz tartozzon vagy elkülönüljön egy nem presztízs dolgokat fogyasztó csoporttól.
* Az észlelt érzelmi érték szerint
A hedonista fogyasztót kevésbé érdekli az ár, mint a presztízs jelzője, neki sokkal fontosabb, hogy mikor egy luxus terméket megvesz, akkor attól jobb kedve legyen, boldogabbak legyen. A luxus dolog funkcionális haszna számára nem lényeges.
* Az észlelt egyedi érték szerint
A sznob réteg számára az ár a presztízst jelzi. A sznob fogyasztó számára fontos, hogy az újdonságokat, az újonnan megjelent termékeket vagy szolgáltatásokat minél hamarabb megszerezze, amíg még korlátozott a fogyasztói elérhetőségük.
* Az észlelt minőségi érték szerint
A maximalista fogyasztónak a minőség mindenek felett áll és mivel a minőséghez magas árakat társítanak, így számára teljesen elfogadhatók a presztízs dolgok árai.
A kiváltságos réteg, a luxus világ tagjai státusukat luxusmárkák felmutatásával teszik nyilvánvalóvá, ami a divat mellett az autó, az ingatlan, a külföldi nyaraló illetve nyaralás, a gyerek magániskolai taníttatása, a magas szintű szolgáltatások igénybevételi arányában feltűnően látványos.
A luxus márkák különlegesek, a kiskereskedelmi értékesítésük is egyedi, jellemző a szelektív és az exkluzív értékesítési forma.
A szelektív értékesítés – esetén a termékeket csak meghatározott üzletekben lehet kapni (márka üzletház – flagship store, franchise üzletek, luxus áruházak pld. Harrods, Le Bon Marche, Selfridges, Harvey Nichols, La Rinascente, Barneys New York, Bloomingdale’s, Dubai Mall, …),
Exkluzív értékesítés – előfordulhat, hogy a márkát csak egyetlen üzletben lehet kapni, így csak az igazán kiváltságosok juthatnak hozzá, vásárlásukat pedig bámulatos kiszolgálás mellett élvezhetik.
Az Emerald Hostess Ügynökség tapasztalt szakértői ismerik a luxus piac trendjeit, a luxus piac folyamatosan változó igényeit.
Nincs egyforma ügyféligény, ügyfélelvárás! Az Emerald rugalmasan alkalmazkodik az egyedi igényekhez és elvárásokhoz, célunk a luxus igény magas-szintű, felülmúlhatatlan, felejthetetlen teljesítése.
Az Emerald Hostess szenvedéllyel és kompromisszumok nélkül, az ügyfeleink legnagyobb megelégedésével végezzük a munkánkat. Luxus igényeket és vágyakat teremtünk, luxus élményeket hozunk létre!
Az Emerald hostess rendelkezik a luxus piac igényeinek megfelelő színvonalas és igényes készségekkel és kompetenciákkal!
Az Emerald Hostess Ügynökség kimagasló, kiemelkedő és feledhetetlen hostess szolgáltatásokat nyújt a luxus szektorban működő ügyfelei részére.
Az Emerald képes felülmúlni az ügyfelei rendkívül igényes elvárásait.
Proaktív, lenyűgöző megjelenésű hostesseink minden helyzetben képesek az ügyfél igények nemzetközi szintű, utolérhetetlen teljesítésére.
Budapest
Magyarország fővárosa és egyben az ország legnagyobb városa is. A fiatalok kedvelt sokszínű városa vibráló világváros, nagyvárosi élettel (shopping centerek, színházak, mozik, múzeumok, Liszt Ferenc tér és a Gozsdu Udvar kávézói és éttermei, a kiugróan népszerű romkocsmák, …).
Budapest több mint főváros.
Az egyetlen metropolisz Magyarországon: majdnem 9-szer nagyobb, mint az őt sorban követő Debrecen.
Budapesten több a munkalehetőség is, a pályakezdőket, a középiskolai diákokat, egyetemi és főiskolai hallgatókat számtalan állásajánlat várja.
Külföldi Hostess Munkák
Természetesen a külföldi munkalehetőségek, állásajánlatok is nyitva állnak előtted!
Az Emerald Hostess folyamatosan keres fejlett készségekkel és tulajdonságokkal rendelkező új tehetségeket, hostess jelentkezőket a luxus piaci ügyfelei részére.
A hostess munka ma már egy dinamikusan fejlődő szakma, sokféle elhelyezkedési érdekes, nagyszerű lehetőségekkel.
Sokan itt találják meg a számukra igazi kihívást jelentő főállású munkakört.
Jelentkezz Emerald hostessnek!
Legyél te is a színvonalas, nemzetközi szinten is sikeres hostess csapatunk tagja.
1. Miért válaszd az Emerald Hostess Ügynökséget?
Élenjáró hostess szolgáltatásokat nyújtunk a luxus piac presztízs területein.
Hostess Munkakörök (további fontos információkat találsz az Információk illetve a Szolgáltatások menüpontban)
* Divat és Beauty Kiskereskedelmi Értékesítés
Luxus áruházak – Selfridges, London; Barneys, New York; Galeries Lafayette, Dubai; Saks Fifth Avenue, New York; Bloomingdale’s, Dubai; Harrods, London; … designer márka shopok, personal shopping.
Hostess munkakörök
* Sales Representative / Sales Associate – Értékesítési Munkatárs; * Luxury Personal Shopper / Luxury Personal Shopping; * Promotional Hostess;
* Customer Service Assistant – Vevoszolgálati Asszisztens; * Sales Consultant / Sales Advisor – Értékesítési Tanácsadó, …
* Vendéglátás – Luxury Hospitality
– Luxus szállodák
The Ritz London, Four Seasons, New York; One&Only The Palm, Dubai; The Savoy, London; Plaza Athenee, New York; Atlantis The Palm, Dubai; …,
Hostess munkakörök
* Lounge Hostess / Executive Lounge Hostess / VIP Lounge Hostess; * Room Service Hostess; * Lobby Hostess; * Hospitality Assistant, …
– Fine dining éttermek, Michelin-csillagos éttermek, Társasági klubok, …
Hostess munkakörök
* Restaurant Hostess; * Fine Dining Hostess; * Welcome Hostess, …
* Rendezvény- és Eseményszervezés
Film festivals, fashion weeks, bals + parties, sports, jewellery fairs, …
Hostess munkakörök
* Trade Fair Hostess / Trade Show Hostess; * Event Hostess – Esemény Hostess; * Atmosphere Model / Hostess, …
* Personal Hostess – Hostess guided Tours
Fine dining, entertainment, sports, … personal assistant, personal shopper.
Hostess munkakörök
* Experience Hostess / Tour Hostess; * Personal Assistant; * Private Personal Shopper,
Jelentkezz Emerald hostessnek!
Ha inspirál a high-end divat és szépségápolás, ha inspirál a luxus piac, a luxus világ (designer márkák, termékek és szolgáltatások), ha szeretnél luxus munkakörülmények között dolgozni. Emerald hostessként érdekes és izgalmas helyszíneken dolgozhatsz, megerősítheted az anyagi helyzeted és sikeres hostess karriert elérhetsz el! A hostess munkák átlagos óradíja a fejlett országokban £8,00-10,00 (10,00 angol font kb. 3.600 Ft).
Az Emerald Hostess Ügynökség fejlett programokkal, tréningekkel is támogatja a kiválasztott hostess jelentkezőket!
A hostess munkák igen keresettek, mivel általában belépő szintű munkakörök és általában nem követelmény a szakképzettség (oklevél, bizonyítvány), a szakmai tapasztalat (hard skills).
A hostess munkáknál a legfontosabb követelmények a soft skills elemek (személyes készségek, személyes tulajdonságok, személyes varázs, …).
A soft skills elemek jellemzően a hostess hozzáállásával (empathy) és megérzéseivel (intuition) kapcsolatosak.
Soft skills például, a kiváló kommunikációs képesség, a proaktívitás, az együttműködésre való készség, a motiválás, a rugalmasság és még sok más személyes készség és tulajdonság.
2. Az Emerald Hostess Ügynökség kiemelt követelményei
* Betöltött 18. életév
* Minimum középfokú iskolai végzettség
* Felsőfokú angol nyelvtudás C2 vagy C1 (CEFR level)
* Kiemelt Soft Skills elemek
Legyél nagyon természetes és nyitott
Mosolyogj
Különlegesen jó megjelenés (ideális szép arc, haj, divatos (stílusos) öltözködés, fotogén arc, …)
Fejlett verbális kommunikáció (jó társalgó, társaságkedvelő, barátságos, kedves, figyelmes, …)
Fejlett non-verbális kommunikáció (az első benyomás, testbeszéd, mozgáskultúra, …)
Érzelmi (emocionális) intelligencia
A soft skill készségek és képességek fejleszthetők, tanulhatók!
Az Emerald Hostess ingyenes tréningekkel, kurzusokkal támogatja a jó alapokkal rendelkező hostess jelentkezőket.
Miben jelent előnyt a fejlett soft skills a hostess karrierben?
A kiváló személyiségbeli tulajdonságokkal kiemelkedhetsz a többi hostess közül, a problémamegoldás, a motiválás és csapatépítés is egyszerűbb.
Ha tudod, ha ráérzel, hogy hogyan bánj az emberekkel, ez a képesség a siker elérését is nagyban megkönnyítheti.
3. Mikor és miért válaszd a hostess munkát?
Függetlenül attól, hogy keményen dolgozol az általad kitűzött cél pld. egyetemi vagy főiskolai diploma vagy más okleveles képzettség megszerzéséért, sokan nem ismerik a hostess munka előnyeit és hogy, a hostess tapasztalatok milyen nagy segítséget nyújthatnak egy másik szakterületen a sikeres karrierhez.
Az Emerald hostess foglakoztatása történhet teljes munkaidős (full time job), részmunkaidős (part time job), rugalmas munkaidős, továbbá szezonális (pld. karácsony, kiskereskedelmi leértékelési hullámok, stb) illetve rövid idötartamú (néhány napos, hetes) eseti szerződésekkel.
A hostess szerződések lehetnek alkalmi, szezonális, ideiglenesek (temporary) vagy határozott idejűek (fixed-term contract).
* A hostess munka végezhető az egyetemi, főiskolai tanulmányok mellet, vagyis az egyetemi képzés mellett.
* A pályakezdők számára is vonzó a hostess munka, mert sok esetben nem elvárás a szakmai képzettség, a többéves szakmai tapasztalat.
* A hostess munka segít az egzisztenciádon, az anyagi helyzeteden. Az átlagos nemzetközi óradíj 8-10 angol font (kb.3.600 Ft/óra).
* A teljes és részmunkaidős hostess munkák általában hosszabb időtartamúak (minimum 2-6 hónap), ezek a munkák alkalmasak arra, hogy egy adott luxus szektort jobban megismerjél, értékes ismereteket, tapasztalatokat szerezzél és természetesen alkalmasak arra is, hogy az egzisztenciádat (anyagi helyzetedet) komolyabb mértékben megerősítsed.
* Egyetemi, főiskolai hallgatóként lehetőséged van halasztani pld. egy félévet (passzív félév), ha pedig pályakezdő diplomás vagy akkor elvileg nincsenek korlátozva a választási lehetőségeid.
* A hostess munkák alkalmasak arra, hogy megismerd a reális üzleti életet, tapasztalataidat felhasználhatod a felsőfokú tanulmányaidban (új inspirációk, új látásmód, új perspektívák, …).
Hogyan legyél sikeres Hostess!
* Jó első benyomás
Hogyan keltsél fantasztikusan jó első benyomást?
Az első benyomás a legfontosabb hatás, amelyet az ügyfélre teszel és általában nincs második esélyed.
Az első benyomást fizikai és pszichológiai szempontból is értékelhetjük
A pszichológiai első benyomás lényege, hogy milyen személynek mutatjuk be magunkat.
A fizikai benyomás, hogy a külsőnk milyen vonzó, mit közvetítünk a fizikai megjelenésünkkel és stílusunkkal.
Az első benyomás jelentősége vitathatatlanul nagy, mert előfordulhat, hogy nem tükrözi pontosan a hostess személyiségét, vagyis azt a képet, amilyennek a hostess ismeri saját magát.
Egy új ügyfél nem tölt a hostessel annyi időt, hogy az összes pozitív tulajdonságait megismerje és megszeresse, ezért csak korlátozott mennyiségű információ, pld. a vonzó, lebilincselő megjelenés, a társalgási stílus, a testbeszéd, … alapján alakítja ki a véleményét.
Az első lényeges kérdés – a hostess tisztában (tudatában) van-e, azzal hogy mások milyennek látják, milyen benyomást kelt a környezetére.
Sok jó benyomást kell tenned, hogy felülírj egyetlen negatív első benyomást.
Itt az ideje, hogy megfejtsd a másokra tett benyomásodat!
Megtanulhatjuk úgy látni magunkat, ahogy mások látnak bennünket, és azt is, hogyan változtathatjuk meg stílusunkat, hogy valódi énünket tükröző benyomást tegyünk.
Tanuld meg úgy látni magad, ahogy mások látnak téged!
Közvetítsd a környezeted felé, amit szeretnél. Ha tudod, hogy olyan benyomást keltesz, amilyet szeretnél, akkor nyugodt lehetsz, hogy a megfelelő képet közvetítesz az ügyfél számára és sem az elfogadás, sem az elutasítás nem alapul téves, hamis megítélésen.
Képes leszel ellenőrzésed alá vonni az üzleti és személyes kapcsolataid alakulását, fejlődésük módját és irányát is.
A benned rejlő energia, az összehangolódás képessége befolyásolja, hogy mások mit gondolnak rólad.
Magabiztosabbá válhatsz az új üzleti helyzetekben, a semleges vagy negatív interakciót is képes leszel befolyásolni, hogy az saját magad és új ügyfél kölcsönös kedvére és örömére szolgáljon.
Tartós ügyfélkapcsolatban (törzsvásárló, …) nagyon fontos, hogy mindig megingathatatlan jó benyomást nyújts!
Tippek a jó benyomáshoz
A pozitív benyomás egyik titka, hogy szem előtt kell tartanod, hogyan érzi magát az ügyfél. A rólad kialakult képet kevésbé befolyásolja, amit mondasz, az a fontos, hogy milyen érzéseket váltasz ki az ügyfélből a jelenléteddel. Keress érdekes témát, legyél derűsen figyelmes, őszintén mosolyogj, bámulás nélkül vedd fel vele a szemkontaktust és rendeld alá magadat az ügyfélnek.
* Optimizmus
Ha az ügyfelet optimistának gondolod (bár egy pillanatnyi helyzetből ezt nem lehet lemérni), akkor őt okosnak, szerethetőnek, érdekesnek tartod függetlenül attól, hogy láttad-e ezeknek a jelét vagy sem.
Ha az ügyfelet pesszimistának gondolod az első benyomásnál, akkor barátságtalannak, unalmasnak, és gyöngének látod.
Érdeklődj!
Fejezd ki, hogy érdeklődsz az ügyfél iránt – kérdésekkel, pozitív testbeszéd (ügyfél felé irányuló testtartás, figyelem, szemkontaktus, …) visszajelzésekkel, melyekkel azt is üzened, hogy saját magad is érdekes vagy.
* Igazodj az ügyfél beszédéhez
A hang azért is fontos, mert befolyásolja a szimpátia és az antipátia érzését.
Ne beszélj lassabban, vagy gyorsabban mint az ügyfél, mert ezzel a különbözőséget hangsúlyozod, ami nem kedvez az első benyomásnak.
Beszélj az ügyfél a beszéd tempójában, beszélj kevesebbet (hallgass többet), használj hasonló hangerőt és ne szólj közbe.
* Pozitív Hangulat
A hangulatod átsugárzik az ügyfélre, ezáltal lényegesen befolyásolhatja az első benyomást.
A konkrét hangulatot közvetít az arckifejezés, a testtartás, a szóhasználat, a hangszín.
Tudatos hozzáállással képes vagy a hangulat megváltoztatására – egy természetes őszinte mosoly, az energikus életkedv, a dolce vita életérzés, a pozitív nyelvi jelzők használata – jó érzelmeket sugározz az ügyfélre és ezáltal az ügyfél is így lát téged.
* Kisugárzás – Elbájoló megjelenés
A hostesst utánozhatatlanná teszi – azonnal észreveszik őt, a figyelem középpontjába kerülve meghódítja és magával ragadja a körülötte lévőket, holott nem tesz ezért semmi különöset.
Elbájoló (vonzó, sármos) a hostess, akire öröm nézni, akinek a tekintetében, mozgásában van valami különleges, van benne valami megfoghatatlan.
A sárm egy belső titkos kincs, melynek segítségével a hostess képes felhívni magára az intenzív figyelmet.
Valóságos felüdülést érzünk mellette, és általa a környezete is kiegyensúlyozott lesz.
Kisugárzás belülről jön, nincs összefüggésben a hostess külső adottságaival, tulajdonságaival (ideális elegáns arc, szép finom haj, mozgáskultúra, esztétikai szépség és szépségvonások, ápolt és kellemes megjelenés, … nöi szépség)
A divatbemutatókon bemutatott ruha sikere csak 10 százalékban múlik a modell alakján, 90 százalékban pedig a modell kisugárzásán, mellyel a ruhának stílust kölcsönöz.
A kisugárzás lényege – a testi, lelki és szellemi harmónia, és minél jobban táplálja a hostess, annál jobban fejlődik, és szépséget sugároz szét.
Kisugárzása mindenkinek van, hiszen ez öröklött adottság, de kisugárzásunk a negatív környezetben elhalványulhat.
A csodálatos megjelenésű vonzó hostess (kisugárzás + genetikai szépség) lebilincselő ereje a kisugárzásában és szépségében rejlik.
A szépség felfogás lehet relatív vagy univerzális, de az igazi elbűvölő szépség valósággal csodákra képes.
Szépség – a boldogság ígérete (F. Nietzsche).
A szépség felfogással szoros kapcsolatban van – a nőiesség és érzékenység, a vonzerő, a természetesség, az őszinteség, az empátia, a jóság, a mosoly, a csodálatos járás, a csillogó szemek, a természetes és őszinte kíváncsiság, a boldogság, az érzékenység, a finomság, …
A kisugárzásból táplálkozik a karizma is!
* Személyes vonzerő
A személyes vonzerő varázsa nemcsak az üzleti életben, de azon kívül is érvényesül.
A vonzerő mindig belülről fakad, van, aki már a puszta jelenlétével képes magára vonni mások figyelmét, és lenyűgözni a környezetét.
A karizmatikus hostess képes a környezete csodálatára, azonnal magára vonja a figyelmet, pedig még meg sem szólalt.
Már messziről látszik a ragyogás a szemében, életerős és árad belőle az életkedv, az életöröm, a vidámság.
A karizmatikus hostess megnyerő, meggyőző és inspiráló az élet bármely területén.
Az erőteljes karizmával megáldott hostess olyan kisugárzással bír, ami a körülötte lévőket képes felemelni és befolyásolni.
A valódi vonzerő sokkal több, mint csupán a külső, a varázslatosan jó megjelenés. A vonzerő képes nagyszerű személyes kapcsolatok kiépítésére, melyekben a hostess jelenlétében az ügyfél mindig különlegesnek érzi magát.
A vonzerő minden esetben megnyerő hatással van az ügyfelekre, akik jellemzően nagy intenzitással, érzelmi síkon és jóformán ösztönösen reagálnak rá (mind a férfi és mind a női ügyfelek).
A legvonzóbb kombináció a gyönyörű megjelenés és a karizma, aminek lehetetlen vagy legalábbis nagyon nehéz ellenállni!
A személyes vonzerő életvitelszerű használata lényeges az üzleti életben, de az emberi kapcsolatokban és saját magunkkal való viszonyunkban is.
Mindenki másképp karizmatikus. Egyesek a szenvedélyességükkel, mások viszont pont a szelídségükkel.
Valójában a karizma egyfajta pluszt is jelent, hogy van benned valami, amivel megfogsz másokat.
A jó hír, hogy a vonzerő, a karizma mint tulajdonság, a karizmatikus viselkedés tanulható és fejleszthető!
Legyél karizmatikusabb! nem szükséges ehhez alapvetően megváltoztatnod a személyiségedet, csak el kell sajátítanod bizonyos módszereket, melyek az alkatodhoz a legjobban illenek.
Tippek a vonzerő fejlesztésére
* Fejezd ki az érzelmeidet
Nem mindegy, hogyan fejezzük ki érzelmeinket (a hat alapérzelem – öröm, meglepettség, bánat, félelem, undor, valamint harag vagy düh).
A karizmatikus hostess egyik lényeges tulajdonsága, hogy képes hitelesen és spontán módon kifejezni az érzelmeit és érzéseit.
Az viszont reális lehetőség, hogy egy hitelesnek és spontánnak tűnő érzelem valójában nem valódi.
* Figyelj a tudatos testbeszédre
A testbeszéd néma, de többet elárul rólunk mint hinnénk és sokszor többet fejez ki, mint a kimondott szavak.
A testbeszéd valójában képi üzenet, a hostess érzelmi állapotának a leképezése, megjelenítése vagy megjelenése.
A testbeszéd megmutatja a hostess személyiségét és a pillanatnyi hangulatát is.
A nonverbális jelzéseket érdemes saját magunknál és az ügyfélnél is megfigyelni, jobban megismerhetjük magunkat és az ügyfelünket.
A testbeszéded saját magadra is hatást gyakorol!
Nem csak szavakkal kommunikálunk, a kommunikációnk azonban csak akkor lesz őszinte és hiteles, ha összhang van a szavak és a testbeszéd között. Ha nagy különbség van a verbális üzenet és a non-verbális jelek között, az feltűnővé válik, és egy bizonytalan érzés kelt, hogy valami nincs rendben.
Mások testbeszédét automatikusan kódoljuk, bár gyakran nem tudatosítjuk magunkban.
A test egyfajta tükörképe a hostess belső világának, az ügyfél vagy ügyfelek ezt a képet látják róla, így ez alapján is ítélik meg.
A helyes testbeszéd segítségével pozitívabb képet alakíthatunk ki magunkról.
Testbeszéd Jelek
Vannak jelek, amelyeket mindenki egyformán használ és ért (meglepődés, öröm, harag). A helyeslés, tagadás, bólintás, fejrázás is egységes.
A fontosabb non-verbális jelek a testtartás, a mimika, a személyközi távolság szabályozása, a hangszín, és a hanglejtés.
Ezekből a jelekből jellemzően tudattalanul olvasunk, és kapunk egy benyomást arról, hogy mennyire bízhatunk meg a másikban, mennyire szimpatikus, és hogyan viszonyul hozzánk.
Tükörkép
A tükrözés lényege, hogy mindez a bizalom jele.
A hostess tudatosan vagy tudattalanul leutánozza az ügyfél testjeleit, mozdulatait, testtartását és gesztusait, ez bizalmat kelt az ügyfélben – sikeresebb lesz az interakció, fesztelenebb és egyetértő légkör alakul ki.
* Hagyd, hogy az ügyfél beszéljen
Klasszikus módszer a kapcsolat kialakításban, hogy hagyja az ember a másikat beszélni.
A hostessnek csak a megfelelő kérdéseket feltennie, és az ügyfél megnyílik, elkezd beszélni önmagáról.
Amikor magunkról beszélünk, akkor az agyunknak azok a területei aktiválódnak, amitől jól érezzük magunkat a másikkal és így vonzóbbnak is találjuk őt.
Ne beszélj sokat, hanem figyelj az ügyfélre, tartsd a szemkontaktust. Ne szólj közbe és ne akard helyette befejezni a mondatot.
Figyelj a beszélő hangszínére is, ne csak a szavakra, így jobban megérted mit szeretne közölni.
* Legyél kiváló hallgatóság
A karizmatikus hostess tud hallgatni is. Meghallgat másokat azért, hogy megismerkedjen velük és mert tiszteli őket. Nagyon jó kapcsolatteremtő és tudja, hogy a másik megismeréséhez, oda kell rá figyelni. Tisztában van azzal, hogy nem szerencsés az, ha csak magáról beszél. Nem akar önzőnek, hanyagnak vagy felelőtlennek tűnni.
* Találd meg a megfelelő szavakat
A karizmatikus hostess egyik fontos tulajdonsága, hogy bárkivel könnyen szót ért, könnyen megtalálja a közös hangot az ügyfelekkel.
Használd a megfelelő szavakat!. Tud alkalmazkodni az ügyfél nyelvhasználatához, pld. nem használ olyan kifejezéseket, amiket az ügyfél esetleg nem ért. Probléma esetén nem annak megoldására törekszik, hanem inkább az együttérzés kifejezésére.
Az emberek általában nem megoldásokat várnak, ha elpanaszolják a bajukat, hanem csupán megértést és együttérzést.
Budapest
Egyetemi város, számos egyetemen folyik egyetemi és főiskolai képzés (kereskedelmi, jogi, turisztikai,bölcsész, üzleti, pedagógus, stb).
Több főiskolai vagy egyetemi karon folyik angol nyelven BS vagy posztgraduális képzés.
Az angol nyelvű képzések professzionális színvonalúak és egyre népszerűbbek a hallgatók, a felvételizők körében.
Budapesten szinte minden kerületben működnek szakmai végzettséget adó szakközépiskolák, gimnáziumok, tréningek és kurzusok (OKJ, stb).
A középfokú képzéseknél keresettek az emelt szintű angol nyelvoktatások.
A két tannyelvű oktatási programban résztvevő két tanítási nyelvű képzést indító középiskolákban a 10. évfolyam végére a diákok ötven százalékának, a 12. év végére kilencven százalékának el kell jutnia a középfokú nyelvvizsga B2 szintre, az iskolai tantervek a középiskola végére a felsőfokú nyelvvizsga C1 elérését célozzák meg.
Több budapesti középiskolában indítanak emelt szintű angol nyelvi osztályokat. Budapesten angol nyelvű iskola (Britannica School) is működik.
További fontos információkat találsz a weblapunkon.
Az Emerald Hostess Ügynökség folyamatosan keres új tehetséges hostess jelentkezőket Budapest és környékén (Érd, Budaörs, Budakeszi, Dunakeszi, Törökbálint, Pomáz, Szentendre, Esztergom, Vác, Tatabánya, Szigetszentmiklós, …)
Az Emerald Hostess színvonalas hostess munka lehetőségeket biztosít fiatal pályakezdők, egyetemi és főiskolai hallgatók, főállású hostessek részére.
A kiválasztott jelentkezők részére az Emerald Hostess jó kereseti lehetőséget, luxus munkakörülményeket, nagyszerű nemzetközi tapasztalatszerzést, ingyenes készség fejlesztő programokat biztosít.
Jelentkezz, hogy megismerjünk!
Töltsd ki az online jelentkezési lapot és a személyes találkozás során minden kérdésedre kielégítő választ fogsz kapni!